ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Peugeot 208 1.4 VTI: Ακόμα μία νίκη του ντίζελ επί της βενζίνης

peugeot-208-1-4-vti-ακόμα-μία-νίκη-του-ντίζελ-επί-της-β-263681

Μετά το τεστ οδήγησης της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του Peugeot 208 1.4 68 ίππων, ακολούθησε η δοκιμή της βενζινοκίνητης εκδοχής.

Η πρώτη μου δουλειά, μόλις κάθισα στο κάθισμα του ολοκαίνουργιου γαλλικού αυτοκινήτου, ήταν να αναζητήσω τις διαφορές μεταξύ των δυο προτάσεων της γαλλικής εταιρείας.

Το δεύτερο στάδιο περιλάμβανε την ανάλυση των τεχνικών στοιχείων, καθώς και τη διαμόρφωση του κόστους χρήσης.

Στον δρόμο το βενζινοκίνητο Peugeot 208 1.400 κ.εκ. VTI 95 ίππων είναι πιο ευχάριστο σε σχέση με το ντίζελ. Ο γνωστός βενζινοκινητήρας αποδίδει γρηγορότερα την ισχύ του, είναι πιο ελαστικός και λειτουργεί υποδειγματικά.

Οι επιδόσεις

Το γκάζι είναι πιο ελαφρύ και νιώθεις ότι το μοτέρ υπακούει άμεσα στις εντολές σου. Οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν χωρίς κομπιάσματα και οι υψηλές ταχύτητες δεν αργούν να έρθουν.

Το καθοριστικό στοιχείο που κάνει τη διαφορά στην ποιότητα κύλισης είναι η απουσία θορύβου και κραδασμών οι οποίοι προέρχονται από την τραχεία λειτουργία του κινητήρα ντίζελ.

Η διαφορά ήταν περισσότερο αισθητή στις υψηλές ταχύτητες. Το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί καλά, αλλά στην έκδοση βενζίνης έχει μόνο πέντε σχέσεις. Η απουσία της έκτης σχέσης επηρεάζει αρνητικά και την κατανάλωση του καυσίμου.

Στη σύγκριση με βασικό κριτήριο το κόστος χρήσης κερδίζει η πετρελαιοκίνητη έκδοση, εφόσον βέβαια δεν προκύψει πρόβλημα με νοθευμένο ντίζελ.

Δύο παρατηρήσεις: Τα πλαστικά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα και η θέση του τιμονιού δεν με ικανοποιεί απόλυτα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου