ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιστορικό ρεκόρ των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο Isle of Mann

ιστορικό-ρεκόρ-των-ηλεκτρικών-μοτοσυ-273013

Με το ρεκόρ αυτό ο Άγγλος κατόρθωσε δύο πράγματα: να κερδίσει το βραβείο των 10.000 λιρών που είχε θεσμοθετήσει η κυβέρνηση του Νησιού, και βέβαια… τον αγώνα 2012 SES TT Zero.

Το αντίστοιχο για τις συμβατικές μοτοσυκλέτες είχε επιτύχει ο Σκωτσέζος αναβάτης Bob McIntyre, πίσω στο μακρινό 1957. Στα σχεδόν 55 χρόνια που μεσολάβησαν, το ρεκόρ του ΜcIntyre βελτιώθηκε πολλές φορές (σχεδόν σε ετήσια βάση, αλλά με μικρά βήματα), φτάνοντας σήμερα στα 210 χλμ ανά ώρα. Αναμένεται ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα φτάσουν στα ίδια επίπεδα ταχύτητας πολύ πιο σύντομα, ίσως και σε 5 χρόνια.

Ο αγώνας των ηλεκτρικών superbike με την ονομασία TT SES Zero διαρκεί όσο ένας πλήρης γύρος στην ιστορική διαδρομή των 61 χλμ του Isle of Man. Οι αγώνες των συμβατικών μοτοσυκλετών διαρκούν 4 γύρους.

Ο Μichael Rutter επανέλαβε το κατόρθωμα του McIntyre οδηγώντας την πρωτοποριακή ηλεκτρική superbike E1pc της Ομάδας Segway Racing MotoCzysz, η οποία έχει κερδίσει άλλες 2 φορές στο Νησί.

Ο 42χρονος Rutter τερμάτισε 25,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον πολυνίκη του IoM, του 40χρονου John McGuinness, ο οποίος έφερε στη δεύτερη θέση τη μοτοσυκλέτα της Ομάδας Mugen Shinden, με υποστήριξη της Honda.

Ο δεύτερος αναβάτης της MotoCzysz, ο Mark Miller, κατέλαβε την τελευταία θέση του βάθρου. Και οι τρεις τους έσπασαν το όριο των 100 μιλίων ανά ώρα (160,9 χλμ ανά ώρα) σε μέση ωριαία ταχύτητα.

Ο χρόνος του Rutter αντιστοιχεί σε 104 μίλια ανά ώρα, του McGuinness 102 μίλια και του Miller 101 μ.α.ω. Οι ταχύτητες αυτές αντιστοιχούν σε 167,34 / 164,12 και 162,51 χ.α.ω. για τους τρεις αναβάτες.

Τέταρτος τερμάτισε ο Rob Barber πάνω στην TGM IOM – Viena. Ο Barber ήταν ο τελευταίος τερματίσας, καθώς όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες εγκατέλειψαν από μηχανικές βλάβες.

«Οι μεγαλύτεροι αναβάτες και κατασκευαστές στην ιστορία της Μοτοσυκλέτας έχουν συνδέσει το όνομά τους με τους αγώνες Isle of Man TT. Είμαι λοιπόν πολύ περήφανος που πρόσθεσα στον κατάλογο αυτόν και το όνομα Segway Racing MotoCzysz.

Αυτό που κατόρθωσε η ομάδα σήμερα είναι αληθινά επαναστατικό και το επιστέγασμα πολύχρονης παθιασμένης δουλειάς», δήλωσε ο Michael Czysz, θέλοντας να δημιουργήσει συνειρμούς ιδίως με την ιστορική πορεία της Honda.

«Η σχεδίαση της φετινής MotoCzysz E1pc επικεντρώθηκε στη βελτίωση της συνολικής αποτελεσματικότητας μοτοσυκλέτας και συστήματος κίνησης, ενώ προτεραιότητα δόθηκε στην αεροδυναμική. Φέτος καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια πραγματική ηλεκτρική Grand Prix με ικανοποιητική ροπή, ιπποδύναμη, κράτημα και αξιοπιστία.

Τι ακολουθεί; Θέλουμε πάνω από όλα να αυξήσουμε την αυτονομία. Αλλά όχι απλά να φορτώσουμε μπαταρίες και βάρος στη μοτοσυκλέτα. Περισσότερο βάρος και ρεύμα για να πας πιο μακριά.

Όμως οι αγώνες και η βιομηχανία της αυτοκίνησης γενικά χρειάζεται επειγόντως εφαρμογές για το ανάποδο. Να χρησιμοποιεί δηλαδή λιγότερη ενέργεια για μεγαλύτερη απόδοση. Και πουθενά αλλού δεν είναι μεγαλύτερη η ανάγκη για τέτοιες εφαρμογές, από όσο στα ηλεκτρικά οχήματα», συμπλήρωσε ο Czysz.

newsbeast.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου