ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
-302730

Ο "διάβολος" κρύβεται στις λεπτομέρειες. Στη δική μας περίπτωση στις τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων που κοσμούν το πίσω τμήμα του φιλήσυχου, κατά τ’ άλλα, Audi A3.

Το τελευταίο εντοπίστηκε να μετρά τις δυνάμεις του στο ούτως ή άλλως απαιτητικό Nurburgring, χωρίς διακριτικά και χωρίς φυσικά όλες εκείνες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα δηλώνουν, στην έκδοση παραγωγής, τις εξεζητημένες προδιαγραφές του.

Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσαν τα δύο ζεύγη των απολήξεων της εξάτμισης και η αισθητά περιορισμένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά αναμένεται να πλαισιώσουν οι μεγαλύτερων διαστάσεων τροχοί και τα απαραίτητα -για τα δεδομένα ενός αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων- αεροδυναμικά βοηθήματα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η τρίτη κατά σειρά γενιά του S3 πρόκειται να εξοπλιστεί με ένα νέο, δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή θα αποδίδει περισσότερους από 280 ίππους.

Παραδοσιακά η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου θα ξεχωρίζει το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Το νέο S3 πρόκειται να βασιστεί στη νέα πλατφόρμα του γερμανικού ομίλου, χαρακτηριστικό της οποίας είναι η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και συνεπώς ο περιορισμός του βάρους.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου