ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Συνεχίζει ακάθεκτη η ομάδα «Κένταυρος» του Πανεπιστημίου

συνεχίζει-ακάθεκτη-η-ομάδα-κένταυρο-466909

Επέστρεψε στον Βόλο και προετοιμάζει τα επόμενα βήματα

Πλούσιος ο απολογισμός δράσης της φοιτητικής ομάδας «Κένταυρος» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που επέστρεψε στον Βόλο γεμάτη γνώσεις και εμπειρίες μετά το πέρας του διαγωνισμού στην Ουγγαρία.

Πολλές οι διακρίσεις της ομάδας, με πρώτη για φέτος την πρόκριση, τον περασμένο Φεβρουάριο, στον διαγωνισμό στην Αυστρία και την Ουγγαρία. Μετά από αμέτρητες ώρες στο εργαστήριο, ξενύχτια, ατελείωτες συναντήσεις και πολλά χιλιόμετρα δοκιμών η 25η Ιουλίου βρήκε μια καλά προετοιμασμένη ομάδα στη γραμμή εκκίνησης του πρώτου διαγωνισμού στο Red Bull Ring της Αυστρίας.

Η ομάδα κατέκτησε τη 17η θέση στο Business Plan, τη 15η στο Costand Manufacturing και την 4η στο Engineering Design, του πιο απαιτητικού και σημαντικού στατικού αγωνίσματος αποδεικνύοντας πως το μονοθέσιο που δημιούργησε η ομάδα «Κένταυρος» έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ανταγωνιστικό και να μάχεται για σημαντικές θέσεις στα δυναμικά αγωνίσματα.

Ενδιαμέσως η ομάδα ταξίδεψε στο Graz, ακολουθώντας μια εβδομάδα εντατικής προετοιμασίας για τα στατικά αγωνίσματα με βάση το feedback των κριτών του 1ου διαγωνισμού και ταυτόχρονα δοκιμές για τη βέλτιστη απόδοση στην πίστα.

Φτάνοντος λοιπόν στον τελευταίο σταθμό του 2021, η πρώτη μέρα στο Hungaroring της Βουδαπέστης ξεκίνησε με την παρουσίαση των Costand Manufacturing και Business Plan τα οποία διαδέχτηκε ο τεχνικός έλεγχος ο οποίος ολοκληρώθηκε εντός χρόνου την επόμενη μέρα. Με επαγγελματισμό αξιοζήλευτο, συντονισμό και μεράκι η ομάδα κατόρθωσε να αντιμετωπίσει τα τεχνικά προβλήματα που σημειώθηκαν, κάνοντας τις αναγκαίες μετατροπές σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Ετσι, την τελευταία μέρα του διαγωνισμού στην Ουγγαρία ο AmphionRR, το μονοθέσιο της ομάδας, μπήκε στη μάχη των 22 χιλιομέτρων του endurance με πρώτο στόχο τον τερματισμό. Ο στόχος επιτεύχθηκε και το μονοθέσιο απέδειξε πως οι προσδοκίες όλων ήταν πολύ χαμηλά σε σχέση με την πραγματική απόδοση καθώς ο AmphionRR ήταν μόλις το 7ο πιο ταχύ μονοθέσιο στην πίστα αφήνοντας άναυδους όσους έτυχε να είναι μάρτυρες και κλέβοντας τις εντυπώσεις.

Δυστυχώς, η απόδοση δεν κατάφερε να επισημοποιηθεί καθώς η πίεση που ασκήθηκε στο μονοθέσιο σε συνδυασμό με τις αυξημένες θερμοκρασίες στο περιβάλλον είχαν ως αποτέλεσμα τη διαρροή λαδιού κάτι που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς του διαγωνισμού. Ετσι, η ομάδα αποχωρεί από την Ουγγαρία στη 13η θέση της κατηγορίας και κατακτώντας την 11η θέση στο Business Planκαι το Costand Manufacturing Event και την 8η στο engineering Design.

Κλείνοντας λοιπόν τη σεζόν, στην ομάδα μένουν μόνο θετικές αναμνήσεις καθώς παρά τις ατυχίες που υπήρξαν στα δυναμικά αγωνίσματα τόσο της Αυστρίας όσο και της Ουγγαρίας, αποδείχθηκε πως ο AmphionRR αποτελούσε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια στην κατηγορία του.

Ο αρχηγός Γιώργος Σταγιάννης ευχαρίστησε εκ μέρους της ομάδας «όλους τους χορηγούς και τους ανθρώπους οι οποίοι στήριξαν και στηρίζουν την προσπάθεια της ομάδας με κάθε δυνατό τρόπο καθώς και όλα τα μέλη της ομάδας τα οποία συνέβαλαν στην επίτευξη του αποτελέσματος».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου