ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

FT-Bh: Πρωτότυπο υβριδικό από την Toyota

ft-bh-πρωτότυπο-υβριδικό-από-την-toyota-352598

Η σχεδιαστική μελέτη FT-Bh βασίζεται σε μία στρατηγική 5 σημείων με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου και την ελαχιστοποίηση των ρύπων, βέλτιστη αεροδυναμική, απόδοση κινητήρα, διαχείριση θερμικής ενέργειας και οικονομία ηλεκτρισμού.

Το FT-Bh, το πλήρως υβριδικό πρωτότυπο που ανεβάζει ψηλότερα τον πήχη της απόδοσης, έρχεται από την Toyota. Πρόκειται για ένα όχημα που μεγιστοποιεί την απόδοση καυσίμου. Προς το παρόν η ετιαιρία έχει κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό τις φωτογραφίες του μοντέλου και, το μόνο που έχει διαρρεύσει είναι μερικά teasers

Μια προσεχτική ματιά στην ονομασία του μοντέλου, μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως μόνο τυχαία δεν έχουν επιλεχθεί τα αρχικά FT-Bh . Τα οποία παραμπέμπουν στις λέξεις , Future Toyota – B segment hybrid

Η μείωση της κατανάλωσης σε ένα οικονομικά βιώσιμο πλαίσιο , η μεγιστοποίηση απόδοσης και μείωση των ρύπων με μία στρατηγική 5 σημείων και οι εκπομπές CO2 που είναι περίπου 50% χαμηλότερες από το σημερινό μέσο όρο της κατηγορίας B, είναι τα χαρακτηριστικά του FT-Bh.

Η σχεδιαστική μελέτη FT-Bh βασίζεται σε μία στρατηγική 5 σημείων με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου και την ελαχιστοποίηση των ρύπων: βέλτιστη αεροδυναμική, απόδοση κινητήρα, διαχείριση θερμικής ενέργειας και οικονομία ηλεκτρισμού.

Με εκτιμώμενο βάρος μικρότερο ενός 3-θυρου AYGO και με την ευρυχωρία ενός 5-θυρου μοντέλου κατηγορίας Β, σχεδιάστηκε για να πετυχαίνει χαμηλά επίπεδα ρύπων σε ένα οικονομικά βιώσιμο πλαίσιο παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιεί σπάνια, ακριβά υλικά ή περίπλοκες διαδικασίες, παρά μόνο τις συνήθεις πρακτικές της βιομηχανίας αυτοκινήτου.

Με την υποστήριξη της βελτιωμένης αεροδυναμικής απόδοσης κατά 30%, της βέλτιστης διαχείρισης ενέργειας και μιας μείωσης του μεγέθους (downsizing) του πλήρως υβριδικού κινητήρα, το πρωτότυπο FT-Bh αντιπροσωπεύει μία συνολική λύση για μείωση εκπομπών CO2 μέχρι και 50% συγκριτικά με το σημερινό μέσο όρο της κατηγορίας B.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου