ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σκρέκας: Επιδότηση 20.000 ευρώ σε κάθε ιδιοκτήτη για αντικατάσταση τον ρυπογόνων ταξί

σκρέκας-επιδότηση-20-000-ευρώ-σε-κάθε-ιδιοκ-507686

Επιδότηση ύψους 20.000 ευρώ δίνεται σε κάθε ιδιοκτήτη ταξί για να αντικαταστήσει το παλιό, ρυπογόνο αυτοκίνητό του, με ένα καινούριο, πλήρως ηλεκτρικό, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ. Επιπλέον δίνεται το ποσό των “2.500 ευρώ για απόσυρση του παλιού αυτοκινήτου, 22.500 ευρώ για να το στηρίξουμε. Έχουμε ήδη κατανείμει 40 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για τα 2.000 πρώτα ταξί”, συμπλήρωσε.
Kαι εξήγησε ότι η επιδότηση αυτή δίνεται επειδή η χώρα έχει έναν από τους πιο γερασμένους στόλους με μέσο όρο 11 ετών. Δηλαδή ο μέσος όρος ηλικίας των ταξί είναι 11 ετών. Και συνέχισε λέγοντας ότι με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε και το περιβάλλον γιατί τα ταξί κυκλοφορούν όλη την ημέρα στο κέντρο των πόλεων και έχουν μεγάλο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Ρύθμιση για τους φορτιστές ηλεκτρονικών αυτοκινήτων
Επιπλέον μίλησε και για το θέμα της φόρτισης των ηλεκτρονικών οχημάτων. Ήδη έχουμε κατανείμει 80 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για την εγκατάσταση 10 χιλιάδων φορτιστών σε όλη την Ελλάδα. Τα σχέδια φόρτισης ηλεκτρονικών οχημάτων τα ΣΦΥΟ τα λεγόμενα χρηματοδοτούνται από το Πράσινο Ταμείο και οι δήμοι ήδη έχουν προστρέξει και έχουν υποβάλει αιτήσεις για να χρηματοδοτηθούν και να ολοκληρωθούν τα ΣΦΥΟ “, σημείωσε.
Μεταξύ άλλων ρωτήθηκε εάν οι δήμοι θα στήνουν αυτά τα δίκτυα. “Οι δήμοι θα πρέπει να χωροθετήσουν τις θέσεις όπου θα κατασκευαστούν, θα εγκατασταθούν οι φορτιστές. Γιατί πρώτα πρέπει να υπάρχει το σχέδιο και μετά να γίνει η εγκατάσταση”, απάντησε και πρόσθεσε “ότι προσπαθούμε να βρούμε και τρόπους ώστε να γίνει πιο γρήγορα η εγκατάσταση σε μέρη , σε τοποθεσίες όπου είναι ήδη χαρακτηρισμένες, προσδιορισμένες όπως είναι οι πιάτσες ταξί για παράδειγμα” .
“Άρα προσπαθούμε να βρούμε χωροθετημένους ήδη χώρους όπου εκεί μπορούμε με μια οριζόντια ρύθμιση να δώσουμε τη δυνατότητα
να πάει κάποιος και να κατασκευάσει, ο δήμος επειδή είναι χώρος ο οποίος διαχειρίζεται από τον δήμο . Ο δήμος είναι αυτός ο οποίος αποφασίζει με τη διαδικασία που υπάρχει .Το ποιος θα είναι, εάν θα είναι ίδιος ή εάν θα συνεργαστεί με τον ιδιωτικό τομέα για να μπορεί να γίνει η εγκατάσταση “, πρόσθεσε.

enikonomia.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου