ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Suzuki V-Strom vs BMW/Triumph

suzuki-v-strom-vs-bmw-triumph-356957

GS, Tiger και η νέα V-Strom μάχονται, όχι για το ποια είναι η καλύτερη, αφού και οι τρεις ξεχωρίζουν για διαφορετικό λόγο, αλλά για το ποια θα κερδίσει την επιλογή του υποψήφιου αγοραστή.

Το BMW F 800 GS, δεν χρειάζεται τα τρακτερωτά ελαστικά Karoo για να σε προϊδεάσει για τις χωμάτινες δυνατότητές του. Η ψηλόλιγνη κορμοστασιά, με τις μεγάλες διαδρομές των 230 και 215 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σε συνδυασμό με το τροχό των 21 ιντσών φανερώνουν ότι η δικύλινδρη γερμανίδα θα συνεχίσει απτόητη και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Αυτό που όμως ίσως να μην περιμένει κανείς είναι πόσο εύκολο και πειθήνιο είναι το GS από τα κιόλας πρώτα μέτρα. Είτε είναι στην άσφαλτο, είτε στο χώμα. Αυτό σημαίνει ότι είναι ιδιαίτερα χρηστική μέσα στην πόλη, βοηθώντας σε να αντεπεξέλθεις μέσα στο δύσκολο «τεραίν» της πρωτεύουσας.

Το Tiger μπορεί να διαθέτει 94 ίππους αλλά ακόμα και οι βρετανοί έχουν καταλάβει ότι δεν μπορεί όλα τα προϊόντα τους να απευθύνονται σε «χούλιγκαν» αναβάτες. Έτσι το Tiger είναι πιο ορθολογιστικά στημένο, για όσους θέλουν να συνδυάσουν σπορ αλλά και τουρισμό. Για αυτό άλλωστε υπάρχει και μια μεγάλη πληθώρα αξεσουάρ για τους για τους «ταξιδιώτες» οδηγούς.

Σε αντίθεση με τους ευρωπαίους της παρέας, το V-Strom ζει και αναπνέει στους δικούς του ρυθμούς. Και δεν είναι ο πολεμικός ρυθμός των τύμπανων των σαμουράι αλλά η ηρεμία και γαλήνη που σου προσφέρει μια γκέισα, πράγμα που έχει αναλάβει να εκτελέσει το V-Strom και στη νέα του έκδοση. Φροντίδα λοιπόν για το αναβάτη, και αυτό επιτυγχάνεται με την ομαλή απόδοση.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου