Kymco K-XCT 300i

Τελευταία ενημέρωση: 2012-03-01, 17:36:13
Kymco K-XCT 300i

 Το νέο K-XCT 300i απευθύνεται σε όσους δέχονται να θυσιάσουν ένα μικρό μέρος της άνεσης και των αποθηκευτικών χώρων του Downtown προς όφελος της ευελιξίας και της οδικής συμπεριφοράς.

Πλήρης στη μεσαία «γραμμή»

Μετά την παρουσίαση του Downtown 300i, η Kymco προχώρησε στη δημιουργία του K-XCT 300i καλύπτοντας έτσι άλλο ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς που απαιτούσε ένα scooter με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και σπορ πνεύμα. Άμεσα οι μηχανικοί της Kymco ανταποκρίθηκαν στις επιθυμίες του κοινού και ξεκίνησαν το πρότζεκτ K-XCT, με κύριο και βασικό μέλημα τη δημιουργία ενός μοντέλου που θα μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Λίγο πιο ελαφρύ, αρκετά πιο κοντό και με φρέσκια αισθητική το νέο K-XCT φαίνεται να συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Kymco στα μεσαία μοντέλα προσφέροντας μία επιπλέον λύση σε εκείνους που το αίμα τους βράζει ακόμη.

Σχεδίαση: Διακριτικός δυναμισμός

Ακμές, κοίλες επιφάνειες και αιχμηρό τελείωμα τόσο για την ουρά όσο και το ρύγχος είναι τα κύρια συστατικά της εμφάνισης του K-XCT 300i που υιοθετεί, παράλληλα, αρκετά στοιχεία από την οικογενειακή ταυτότητα των μοντέλων της Kymco, χωρίς να αντιγράφει. Το αποτέλεσμα κρίνεται πολύ αρμονικό, με σωστές αναλογίες όγκων και πολύ καλή ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και σοβαρότητας. Προσεγμένης σχεδίασης κάλυμμα και απόληξη για την εξάτμιση, κομψές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη για το πίσω μέρος, ενώ μπροστά ξεχωρίζουν φυσικά τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας και η κοντή φιμέ ζελατίνα με το «διαβολικό» τελείωμα.

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
9
=