ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Aston Martin one-77

aston-martin-one-77-535330

To εντυπωσιακό δημιούργημα της Aston Martin δε δυσκολεύτηκε να κερδίσει στο διαγωνισμό σχεδίασης για πρωτότυπα αυτοκίνητα, Concorso d’Eleganza, που είχε διεξαχθεί μερικούς μήνες πριν στη λίμνη Κόμο. Το κοινό είχε τότε την ευκαιρία να δει εν δράσει για πρώτη φορά  την One-77 αλλά και να θαυμάσει το χειροποίητο εσωτερικό.
 
Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι την πισωκίνητη  One-77 και το αμάξωμα των 1.500 κιλών θα αναλάβει την αποστολή να κινήσει  ένας ατμοσφαιρικός V12, χωρητικότητας 7,3 λίτρων και απόδοσης άνω των 700 ίππων. Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί χαμηλά, προκειμένου να μετατοπιστεί ανάλογα το κέντρο βάρους.
 
Σύμφωνα με την Aston Martin, η τελική ταχύτητα της One-77 ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα, ενώ η διαδικασία «0-100» επιτυγχάνεται εντός περίπου 3,5 δευτερολέπτων.
Αν και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων  συρρικνώνονται υπό την σκιά της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, η Aston Martin ανακοίνωσε πως η λίστα των παραγγελιών για το πολύ-αναμενόμενο One-77, που είναι και το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο, είναι ήδη πλήρης. Οι πρώτες παραδόσεις του υπεραυτοκινήτου των 320 χλμ./ώρα, που κοστίζει 1,5 εκ. ευρώ, αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο σε εκείνους τους πρώτους τυχερούς που έδωσαν προκαταβολή 250.000 ευρώ.
 
 
Φυσικά όποιος είναι σε θέση να διαθέσει κάτι περισσότερο από 1.5 εκατομμύρια ευρώ, μπορεί να αποκτήσει την δικιά του Aston Martin One-77 στα… «μέτρα» του, αφού η εταιρεία  προσαρμόζει μέχρι και τα καθίσματα ανάλογα με τον σωματότυπο του ιδιοκτήτη.
 
 
Το One-77 θα έχει σασί από ανθρακονήματα και εξολοκλήρου αλουμινένιο αμάξωμα . Όσον αφορά τώρα στην ονομασία «One-77», δεν σημαίνει κάτι ιδιαίτερο όπως εξηγεί ο αρχισχεδιαστής Reichmann: «Απλά το νούμερο «75» μας φαινόταν πολύ προφανές και κοινότυπο, αντίθετα το «77» είναι δύο τυχερά εφτάρια μαζί».
 
 
Με την έλευση του One-77, το σημερινό ακριβότερο αυτοκίνητο του κόσμου θα περάσει στη δεύτερη θέση, και αναφερόμαστε φυσικά στη Veyron του 1 εκ. και κάτι ευρώ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου