ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes E Class

mercedes-e-class-535340

H Mercedes τοποθετεί για άλλη μια φορά ψηλότερα τον πήχη στην κατηγορία των αυτοκινήτων πολυτελείας. Αυτή τη φορά με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας Ε Class στην παγκόσμια αγορά. Ένα μοντέλο που παραδίδει μαθήματα τόσο σχεδιασμού όσο και τεχνολογίας και αναμένεται να συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχία των προκατόχων του.
Ήδη, δέκα εκατομμύρια Mercedes έχουν πουληθεί στην κατηγορία αυτή και συγκεκριμένα από το 1947 και το Model 170V, μέχρι την σημερινή E-Class. Και αυτός είναι ένας ιδιαίτερος λόγος για τη Mercedes να δίδει μεγάλη σημασία σε κάθε καινούριο μοντέλο που παρουσιάζει. Με κύριους άξονες την άνεση και την ασφάλεια, η νέα E-Class δεν παρέλειψε να επικεντρωθεί και σε τομείς όπως η τεχνολογία αλλά και το περιβάλλον. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν και την ίδια ώρα, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν. Αυτό αποτελεί άλλη μια μεγάλη επιτυχία για τους τεχνικούς της Mercedes.
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο ακολουθεί την ταυτότητα του εργοστασίου που είδαμε να υιοθετείτε στη μικρότερη C-Class. Παραμένουν μπροστά οι διπλοί προβολείς αλλά τώρα διαθέτουν ένα τραπεζοειδές σχήμα, ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα δεσπόζουν στο πίσω μέρος. Στην εμπρός μάσκα η χρωμιωμένη γρίλια και το μεγάλο σήμα της Mercedes έχουν τον πρώτο ρόλο ενώ το όλο σκηνικό συμπληρώνουν οι τονισμένοι θόλοι των τροχών. Στοιχείο που είναι πιο έντονο στην κουπέ έκδοση του μοντέλου.

Το αμάξωμα διαθέτει εξαιρετική αεροδυναμική, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,25 και αυτό συμβάλλει στους τομείς της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.

Στην κουπέ έκδοση το σχεδιαστικό αποτέλεσμα είναι πιο κομψό. Στο πλάι, απουσιάζει η μεσαία κολόνα, γεγονός που κάνει την επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων να μην διακόπτεται, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός είναι πραγματικά προσεγμένος στη λεπτομέρεια γεγονός που την κάνει να διαθέτει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης (Cd=0,24) στα αυτοκίνητα παραγωγής!
Η γκάμα της νέας E Class έχει να επιδείξει τρεις κινητήρες βενζίνης και ισάριθμούς πετρελαίου. Η βασική έκδοση με τον κωδικό Ε250 CGI (Blue EFFICIENCY) διαθέτει κινητήρα 1,8 λίτρων και με τη βοήθεια τούρμπο φτάνει τους 204 ίππους ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στη συνέχεια υπάρχει η έκδοση E350 CGI με ένα V6 κινητήρα 3498 κ.εκ και 272 ίππους ενώ η γκάμα των βενζινοκινητήρων ολοκληρώνεται με την έκδοση Ε500 και τον V8 με τους 388 ίππους. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι προαιρετικά θα διατίθεται και τετρακίνηση 4Matic. Τέλος, η κορυφαία έκδοση θα φέρει τα λογότυπα της AMG και θα είναι εφοδιασμένη με ένα V8 κινητήρα με ισχύ 525 ίππους, ενώ θα διαθέτει στάνταρ το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic.
Η τεχνολογία Blue EFFICIENCY είναι το πρόγραμμα της γερμανικής εταιρίας για τη μείωση του βάρους και την ενέργειας που καταναλώνουν τα μοντέλα της, το οποίο μέχρι τώρα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης κατά 0,8-1,5 λίτρα/100 χλμ. (κατά μέσο όρο) σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της.
Στο χώρο των πετρελαιοκινητήρων η γκάμα ξεκινά με την έκδοση Ε220 CDi και κινητήρα στα 2143 κ.εκ που αποδίδει 170 ίππους. Η επόμενη έκδοση. Ε250 CDi φορά τον ίδιο κινητήρα αλλά αποδίδει 204 ίππους ενώ η κορυφαία από τους πετρελαιοκινητήρες είναι η Ε350 CDi, 2987 κ.εκ. απόδοσης 231 ίππων.
Οι κινητήρες αυτοί παρουσιάζονται και στην κουπέ έκδοση της E Class με μόνη διαφορά την απουσία του «μικρού» πετρελαιοκινητήρα Ε220 CDi.
Στο εσωτερικό το μοντέλο είναι φανερά επηρεασμένο από τη μεγαλύτερη S-Class. Προσφέρει κορυφαία πολυτέλεια, εντυπωσιακό φινίρισμα και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι για τους επιβάτες σε σχέση με το παρελθόν είναι καλύτεροι, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 540 λίτρων. Πολύ καλή η θέση οδήγησης με όλα τα χειριστήρια να βρίσκονται εργονομικά τοποθετημένα στη διάθεση του οδηγού.

Όσον αφορά την έκδοση κουπέ, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με την σαλούν E-Class, καθώς το μόνο ουσιαστικά εντελώς καινούριο που θα παρατηρήσει κανείς είναι τα σπορ καθίσματα. Διαφορές υπάρχουν και στους χώρους σε σχέση με το 4πορτο μοντέλο, καθώς έχει γίνει μια ελαφριά σμίκρυνση του μεταξονίου (κατά 114 χιλιοστά).

Η ασφάλεια και η άνεση είναι στοιχεία που δεν λείπουν από κανένα μοντέλο της Mercedes. Έτσι και στη νέα E-Class οι τεχνικοί φρόντισαν να την εφοδιάσουν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να επιτύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Άλλωστε αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα τοποθετήθηκαν κατευθείαν από την πολύ ακριβότερη S-Class.

Η τελευταία γενιά αερανάρτησης της Mercedes κάνει την εμφάνιση της με αποτέλεσμα η νέα E-Class να περνά πάνω από κάθε είδους ανωμαλία του δρόμου με υποδειγματικό τρόπο. Ακόμα και σε απαιτητικές διαδρομές με συνεχόμενες στροφές, το μοντέλο είναι σε θέση να πατά σταθερά στο δρόμο προσφέροντα ταυτόχρονα άνεση και ασφάλεια στους επιβάτες του. Η κύλιση και το επίπεδο της ηχομόνωσης βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και συγκρίνεται ακόμα και με μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου