Kymco Like 200i: Ιδιαίτερο όσο και μοναδικό

Τελευταία ενημέρωση: 2012-02-11, 02:13:39
Kymco Like 200i: Ιδιαίτερο όσο και μοναδικό

Με μοναδικό στιλ και ιδιαίτερο χαρακτήρα, αλλά και σημαντικά στοιχεία όπως η πολύ καλή ευελιξία στην πόλη, οι εξίσου καλές επιδόσεις και ο γεμάτος κινητήρας, το Like απλά διαπρέπει.

Πόσες φορές έχετε αναγκαστεί να πείτε αυτή τη φράση (ειδικά σε άτομα του αντίθετου φύλου) χωρίς να την εννοείτε; Αν ο αριθμός που σκεφτήκατε είναι μεγάλος, τότε το Kymco Like 200i είναι ο καταλληλότερος σύντροφος για εσάς, αφού θα το λέτε και θα το εννοείτε κάθε φορά!

Όχι ότι το scooter της Kymco μπορεί να σας ρωτήσει ή ότι βασανίζεται από τέτοιου τύπου ανασφάλειες. Σε αντίθεση με το έτερό μας ήμισυ, το οποίο θα μας ρωτήσει (και σχεδόν πάντα, μα πάντα, η ερώτηση είναι παγίδα) και δεν θα ικανοποιηθεί με καμία απάντηση, παρά μόνο με την «μου αρέσεις όπως είσαι» (και αυτή πρέπει να έρθει φυσικά και άμεσα, χωρίς σκέψη, αλλιώς την πατήσαμε!), το Like θα σας εμπνεύσει να του εξομολογηθείτε το παραπάνω αυθόρμητα και χωρίς να σας ρωτήσει. Και δεν μιλάω μόνο για την αισθητική. Το 200άρι της Kymco διαθέτει πολλά προσόντα που μόλις τα συνηθίσετε δεν θα θέλετε να τα αλλάξετε. Είναι μικρόσωμο, ευέλικτο, κλασικά όμορφο, ευρύχωρο (χάρη κυρίως στο στάνταρ top case) και σταθερό. Γιατί λοιπόν να είστε με κάποιον που θα σας ρωτάει όλη την ώρα αν σας αρέσει; Πάρτε το Kymco Like για να του το λέτε από μόνος σας κάθε μέρα.

Αισθητική «Μου αρέσουν οι καμπύλες σου»

Αισθητικά, το Kymco ακολουθεί μάλλον την κλασική οδό, υιοθετώντας όχι στοιχεία εντυπωσιασμού και πρόσκαιρης μόδας, αλλά διαχρονικά χαρακτηριστικά που θα αντέξουν στο χρόνο. Οι γωνίες απουσιάζουν από τα πλαστικά του, στα οποία κυριαρχούν οι καμπύλες και οι μεγάλες επιφάνειες. Σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, μάσκα και ποδιά υιοθετούν κάποια πιο ρετρό στοιχεία, όπως τα τετραγωνισμένα τελειώματα που θυμίζουν scooter περασμένων δεκαετιών. Παρά την «επικίνδυνη» οδό που ακολούθησε σχεδιαστικά η Kymco, το Like δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παλιομοδίτικο. Και αυτό συμβαίνει χάρη σε κάποιες σύγχρονες λεπτομέρειες που συνυπάρχουν με τα ρετρό και κλασικά στοιχεία. Ο προβολέας, οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, ο φρέσκιας αισθητικής πίνακας οργάνων και η όμορφη σέλα κρατούν σφιχτά τους δεσμούς του Like με το παρόν και το καθιστούν εξίσου σύγχρονο όσο και κλασικό. Χώροι /

Άνεση «Βολεύομαι παντού μαζί σου»

Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το Like αποδεικνύεται βολικό και άνετο.Θα βολευτείτε πάνω στη σχετικά φαρδιά σέλα και θα βρείτε άφθονο χώρο για τα πόδια σας. Το τιμόνι σάς φέρνει σε όρθια θέση και μόνο αν είστε πολύ ψηλός θα σας φανεί χαμηλά τοποθετημένο. Επιπλέον, όσο μικρόσωμος και να είστε, γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε να κουμαντάρετε άνετα το scooter. Οι χώροι θα βρίσκονταν στα χαμηλά στάνταρ της κατηγορίας, αν το Like 200i δεν διέθετε top case στο στάνταρ εξοπλισμό του. Σε αυτό θα χωρέσει άνετα ένα full face κράνος ή άλλα πράγματα, ενώ κάτω από τη σέλα (ο χώρος της οποίας περιορίζεται αρκετά από το ρεζερβουάρ) μπορούν να τοποθετηθούνκάποια μικροπράγματα. Τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter αυξάνει και το βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά, όπως και ο γάντζος όπου μπορείτε να κρεμάσετε μια τσάντα.

Κινητήρας «Μου αρέσει ο χαρακτήρας σου»

Η συγκεκριμένη υποκατηγορία των scooter 200 κ.εκ. στοχεύει κυρίως σε αυτούς που επιθυμούν ένα ευέλικτο και γρήγορο μεταφορικό μέσο. Για να μπορεί λοιπόν το Like να είναι ανταγωνιστικό, δεν γινόταν να βασιστεί μόνο στο μικροκαμωμένο σουλούπι του, αλλά και σε έναν κινητήρα που θα του χάριζε σπιρτάδα. Και το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο και ψεκαστό σύνολο των 163 κ.εκ. έχει όλα τα προσόντα. Η ισχύς του αγγίζει τους 11 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του το 1,2 kgm στις 6.500 σ.α.λ., επιδόσεις που, από τη μία, δεν το καθιστούν το ισχυρότερο της κατηγορίας, από την άλλη, όμως, είναι αρκετές για να κινήσουν το Like με ευελιξία. Το βάρος που έχει να κινήσει ο κινητήρας είναι μικρό και η τελική μετάδοση σχετικά κοντή, γεγονός που σημαίνει ότι το Like διαθέτει το απαραίτητο νεύρο, χωρίς όμως να τρομάζει. Και η ισχύς του κινητήρα απλώνεται γραμμικά, αποφεύγοντας την κακοτοπιά του να εξαντλήσει την ισχύ του ψηλά.

Αναρτήσεις «Εκτιμώ που δεν μου φέρεσαι σκληρά»

Η συμπεριφορά των αναρτήσεων του Like 200i κυμαίνεται στο μαλακό φάσμα, καθώς πιρούνι και πίσω αμορτισέρ φροντίζουν πρώτα απο όλα για την άνεση. Το πιρούνι, αν και σχετικά μαλακό, δίνει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη και δεν πρόκειται να δείξει αδυναμίες, παρά μόνο κάτω από μεγάλη πίεση (όπως μεγάλη κλίση ή φρενάρισμα πανικού). Ωστόσο, υπό κανονικές συνθήκες, παραμένει στιβαρό και διατηρεί σταθερό το Like. Τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση, είναι πιο μαλακά και ευνοούν την άνεση. Ωστόσο, με δύο άτομα πάνω στη σέλα, θα τερματίσουν σχετικά εύκολα, αν το Like βρεθεί σε κακό οδόστρωμα και λακκούβες.

Φρένα «Μου αρέσει που δεν είσαι απότομη»

Παρά την κλασική εμφάνισή του, το Like 200i χρησιμοποιεί σύγχρονες λύσεις, όπως είναι ο ψεκαστός κινητήρας, αλλά και τα δύο δισκόφρενα (ένα εμπρός και ένα πίσω) στα φρένα του. Ο φιλικός χαρακτήρας του scooter απαιτούσε την ανακάλυψη της χρυσής τομής ανάμεσα στην ισχύ και τη φιλικότητα των φρένων και οι άνθρωποι της Kymco κατάφεραν να την βρουν. Το φρενάρισμα γίνεται με γραμμικό τρόπο και χωρίς δυνατό αρχικό δάγκωμα. Οι δαγκάνες θα σφίξουν σύντομα τους δίσκους και το Like θα επιβραδύνει και θα ακινητοποιηθεί άμεσα και με ασφάλεια. Η αίσθηση είναι κι εδώ σχετικά μαλακή, ωστόσο η πληροφόρηση που παίρνει ο αναβάτης είναι επαρκής και δεν πρόκειται να παραπονεθεί, παρά μόνο στα πολλά χιλιόμετρα, εκεί που θα επιθυμούσε ένα δυνατότερο αρχικό δάγκωμα.

Οδηγώντας «Μου αρέσει που με κυκλοφορείς καθημερινά»

Η καθημερινότητα αποτελεί σίγουρα την αγαπημένη ενασχόληση του Like. Όλα όσα μπορεί να φανούν εκνευριστικά ή βαρετά σε κάποιον, όπως η κίνηση, το μποτιλιάρισμα, οι καθημερινές διαδρομές, το πήγαινε-έλα στη δουλειά, μοιάζουν να ευχαριστούν το scooter της Kymco. Μέσα στην πόλη θα ξεκινήσει με όρεξη και θα χωθεί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με ευκολία. Ο κινητήρας έχει δύναμη χαμηλά, ώστε να κινηθεί σε χαμηλές ταχύτητες ανάμεσα σε ακίνητες ουρές, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του, ενώ βάρος και διαστάσεις ευνοούν τις επιτόπιες μανούβρες. Ακόμη και όταν οι ταχύτητες αυξηθούν, το Like δεν θα απογοητεύσει. Θα κινηθεί με ευελιξία και σβελτάδα και θα στρίψει (ως ένα σημείο) χωρίς να φοβίσει. Επιπλέον, παρόλο που η κλάση του δεν προορίζεται για ταξίδια, δεν θα πει όχι σε περιαστικές διαδρομές. Εκεί, θα εντυπωσιάσει με τη σταθερότητά του, ειδικά, αν λάβετε υπ όψιν ότι διαθέτει και top case στο πίσω μέρος. Πλαίσιο και πιρούνι θα κάνουν εξαιρετική δουλειά σε αυτήν την περίπτωση. Όσον αφορά στην προστασία ­από τον αέρα, δεν πρόκειται να σας απασχολήσει μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, που αποτελούν και την τελική του.

Συμπέρασμα «Ειλικρινά, μην αλλάξεις τίποτε»

Το βασικό πλεονέκτημα του Like 200i δεν είναι άλλο από την ευελιξία του, η οποία παίζει τεράστιο ρόλο στην υποκατηγορία των scooter 200 κ.εκ. Σε αυτόν τον τομέα, το scooter της Kymco δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό του. Το Like μπορεί να κινηθεί γρήγορα, να προσπεράσει αστραπιαία και να αφήσει τα άλλα οχήματα πίσω στο φανάρι. Στα συν του δεν μπορεί παρά να συγκαταλεχθεί και το στάνταρ top case του, το οποίο του χαρίζει αυξημένους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και η εμφάνισή του, η οποία, χωρίς να προτείνει κάτι εντελώς καινούριο, είναι φιλική στο μάτι και διαχρονική. Τέλος, και η τιμή του είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, καθιστώντάς το μια ιδιαίτερα οικονομική πρόταση.

Τιμή ( ευρώ)
2.380
Χρώματα
γκρι, μαύρο, λευκό
Τεχνικά χαρακτηριστικά Κινητήρας
4T, 1K, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
163
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)
11/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1.2/6.500
Τροφοδοσία
Ηλ. ψεκασμός
Χωρ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
7
Κατανάλωση (λ/100χλμ.)
4,4
Βάρος (δίχως καύσιμο)
110
Κατανομή βάρους Ε/Π
Δ.Α.
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
110
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.)
Δ.Α.
Αναρτήσεις Π
Δύο Αμορτισέρ
Διαδρομή
Δ.Α.
Φρένα Ε (χιλ.)
Δ
Φρένα Π (χιλ.)
Δ
Τροχοί-ελαστικά Ελαστικό Ε
120/70-12
Ελαστικό Π
130/70-12
Διαστάσεις Μήκος
1.940
Μεταξόνιο
1.310
Ύψος σέλας
780
Εξοπλισμός ABS
x
Μίζα
Μανιβέλα
x
Στροφόμετρο
x
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας
Ένδειξη βενζίνης
Μερικός χιλιομετρητής
x
Φέρινγκ
x
Ρυθμιζόμενες μανέτες
x
Κεντρικό σταντ
Πλάγιο σταντ
Σχάρα
Κλειδαριά κράνους
x
Ρυθμιζ. εμπρός ανάρτηση
x
Ρυθμιζ. πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία
7,5
Ενεργητική ασφάλεια
8
Οδική συμπεριφορά
8
Κινητήρας-Κιβώτιο
7
Φρένα
7
Ποιότητα κατασκευής
7
Άνεση
7
Κατανάλωση
8
Εξοπλισμός-Τιμή
8
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
1
=