Tα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κλάση τους το 2011

Τελευταία ενημέρωση: 2012-02-10, 14:25:41
Tα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κλάση τους το 2011

Ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ασφάλεια των αυτοκινήτων αποτελεί πλέον μια νέα βάση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων της ευρωπαϊκής αγοράς. Χάρη στην τεχνολογία που εξελίσσεται διαρκώς, μια σειρά νέων χαρακτηριστικών ασφαλείας και προηγμένων συστημάτων είναι σήμερα διαθέσιμα στους αγοραστές αυτοκινήτων.

Οι αξιολογήσεις του Euro NCAP αντικατοπτρίζουν την πρόοδο που έχει επιτευχθεί, τονίζοντας ότι αρκετά αυτοκίνητα σχεδιάστηκαν και ξεπερνούν τις προσδοκίες των καταναλωτών ως προς την ασφάλεια, σε σχέση με άλλα που υπολείπονται.

Μετά από μια σημαντική χρονιά δοκιμών, το Euro NCAP, ανακοίνωσε ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους το 2011.

Πέρυσι, το Euro NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα για 53 νέα μοντέλα αυτοκινήτων που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά, μεταξύ των οποίων ήταν και τα πρώτα διαθέσιμα εμπορικά, ηλεκτρικά οχήματα. Έντεκα αυτοκίνητα σημείωσαν στις δοκιμές τέσσερα αστέρια, ενώ τα «φτωχότερα» αποτελέσματα του Euro NCAP σημείωσε το Dacia Duster με τρία αστέρια. Για να επιλεγούν τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα των κατηγοριών τους, τα οχήματα σημείωσαν πέντε αστέρια στις δοκιμές και έδειξαν καλά αποτελέσματα σε καθέναν από τους τέσσερις τομείς αξιολόγησης του Euro NCAP.

Οι κορυφαίες επιδόσεις ανά κατηγορία είναι: • Μικρή εκτός δρόμου 4 × 4 : Audi Q3 • Supermini : Chevrolet Aveo • Μικρά Οικογενειακά: Ford Focus • Μικρά MPV : Mercedes B Class • Μεγάλα οικογενειακά : Volvo V60

Tα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους το 2011: o V-60Αudi A3, Chevrolet Aveo, Ford Focus, M-B B Class, Volvo V60

Οι επιλαχόντες κάθε κατηγορίας είναι αντίστοιχα το Chevrolet Malibu, η Mercedes M Class, το Toyota Yaris, η Lexus CT200h, το Opel Zafira Tourer, το Hyundai ix20, και η BMW X1.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει για το Ford Ranger, το μοναδικό pickup που δοκίμασε το Euro NCAP, το 2011 και σημείωσε υψηλές βαθμολογίες σε όλους τους τομείς της αξιολόγησης, κυρίως στην προστασία των πεζών.

Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να βρίσκονται στα πρόθυρα της Ευρώπης αυτό το έτος, το EURONCAP δημοσίευσε αποτελέσματα δοκιμών τεσσάρων από αυτά. Τα ελεκτρικά οχήματα δοκιμάζονται με τις ίδιες συνθήκες με τα βενζινοκίνητα, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην ακεραιότητα της μπαταρίας μετά την πρόσκρουση.

Το Nissan LEAF ήταν το πρώτο της κατηγορίας για την επίτευξη βαθμολογίας 5 αστέρων του Euro NCAP, τοποθετώντας το μεταξύ των καλύτερων μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων .

Το Euro NCAP ανταμείβει επίσης αρκετούς κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας τους, τα οποιία δεν έχουν ακόμη περιληφθεί στο σύστημα αξιολόγησης. Το Ford Focus, που προσφέρεται με προαιρετικό Διακόπτη Πόλης (Active City Stop) , προειδοποίηση οδηγού, προειδοποίηση προσέγγισης και διατήρησης λωρίδας , έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που κερδίζει τέσσερα βραβεία. Κορυφαία επίδοση για τη Mercedes B Class και το Volvo V60 που επίσης βραβεύτηκαν για το βοήθημα πρόληψης συγκρούσεων το City Safety αντίστοιχα, και τα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης (ΑΕΒ).

Ο Γενικός Γραμματέας το Euro NCAP Dr Michiel van Ratingen, τονίζει: «Με το Euro NCAP Advnaced –πρόγραμμα για προηγμένες τεχνολογίες, έχουμε ήδη αναγνωρίσει μια σειρά από τεχνολογίες που προσφέρουν οφέλη στην ασφάλεια των καταναλωτών. Η υπόθεση για την ασφάλεια των συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης (ΑΕΒ) είναι πολύ ισχυρή και γι ’αυτό ενθαρρύνει σθεναρά τους κατασκευαστές να αυξήσουν τη διαθεσιμότητα των συστημάτων αυτών στα νέα αυτοκίνητα. Είμαστε σε καλό δρόμο ώστε να προσθέσουμε την αξιολόγηση των συστημάτων αυτών στη συνολική βαθμολογία και να κάνουμε αυτά τα συστήματα απαίτηση για την βαθμολόγηση με πέντε αστέρια στο μέλλον».

Το 2012, το Euro NCAP εισάγει αυστηρότερους κανόνες, αυξάνοντας την ελάχιστη βαθμολογία στην αξιολόγηση των πεζών από 40% έως 60%, αντικατοπτρίζοντας τις σταδιακές βελτιώσεις που εισήχθησαν μέσω των αυτοκινητοβιομηχανιών τα τελευταία χρόνια στον τομέα αυτό. Ενώ ένας αριθμός αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν ήδη αποδείξει ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να κατασκευαστούν για να περάσουν το νέο όριο, οι αυξημένες απαιτήσεις θα αμφισβητήσουν άλλους τομείς ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
3
=