Επάγγελμα “οσφριστής“ αυτοκινήτων! - Ποια εταιρεία τους έχει;

Τελευταία ενημέρωση: 2020-05-18, 11:27:01
Επάγγελμα “οσφριστής“ αυτοκινήτων! - Ποια εταιρεία τους έχει;

Τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ των μοντέλων της Audi επικεντρώνονται και στην μυρωδιά του εσωτερικού.

Για το λόγο αυτό η γερμανική εταιρεία από το 1985 έχει συστήσει μία ειδική ομάδα τεχνικών, οι οποίοι διαθέτουν εξαιρετική όσφρηση και ασχολούνται αποκλειστικά στην προσπάθεια να εξασφαλίσουν μία σταθερά ευχάριστη οσμή σε κάθε μοντέλο. Αλλά επειδή είναι αδύνατο ένα εσωτερικό να είναι εντελώς άοσμο, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει τα υλικά και η χημική επεξεργασία τους να είναι όσο το δυνατόν πιο ουδέτερα για να δημιουργηθεί μία νέα και σαφώς ευχάριστη μυρωδιά στο εσωτερικό. Περίπου 500 διαφορετικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του κάθε μοντέλου αναλύονται χρησιμοποιώντας τόσο την ανθρώπινη μύτη όσο και ειδικά μελετημένες πειραματικές διατάξεις, ως αισθητήριο διασφάλισης ουδέτερης μυρωδιάς.

 Υπεύθυνος της συγκεκριμένης ομάδας που εδρεύει στο Μόναχο είναι από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 ο χημικός Heiko Lussmann-Geiger. Ο ίδιος τονίζει πώς οι εσωτερικές μυρωδιές ενός αυτοκινήτου μπορεί να ακούγονται ασήμαντες, στην περίπτωση κακοσμίας μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη ενός πελάτη για άλλα χαρακτηριστικά άνεσης. «Στην κορυφή της πυραμίδας είναι η ευημερία του πελάτη, στη βάση είναι η μυρωδιά του εσωτερικού.  Εάν ενοχλείται από αυτή, το άγχος που του προκαλεί δεν τον αφήνει να δει ξεκάθαρα και θετικά άλλα στοιχεία άνεσης». Κάθε μυρωδιά βαθμολογείται σε κλίμακα από το ένα (άοσμο) έως το έξι (αφόρητο). Μόνο υλικά όπως το γυαλί, τα κεραμικά και τα μέταλλα βαθμολογούνται ως άοσμα, δεδομένου ότι ταξινομούνται στην κατηγορία των  βασικών στοιχείων, άλλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να βαθμολογούνται κάτω από το τέσσερα (που προκαλούν ερεθισμό) για να περάσουν τα αυστηρά τεστ οσμής της Audi.

Για να περιορίσει ακόμα περισσότερο τις όποιες πιθανότητες άσχημης μυρωδιάς, η εταιρεία δοκιμάζει ακόμη και αυτοκίνητα που είναι έτοιμα να πάρουν τον δρόμο προς τις εκθέσεις.

 

 

 newsauto.gr

 

 

 
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
4
=