Ο Βασιλιάς δεν είναι πια Γάλλος

Τελευταία ενημέρωση: 2019-11-25, 18:36:41
Ο Βασιλιάς δεν είναι πια Γάλλος

Με ένα απογοητευτικό μεν, αλλά λογικό τρόπο ολοκληρώθηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα rally, αφού οι φωτιές που εκδηλώθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του αγώνα της Αυστραλίας δεν επέτρεψαν να διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς σε ένα πρωτάθλημα που δίκαια κατέκτησαν οι Ott Tanak και Martin Jarveola σε ό,τι αφορά στα πρωταθλήματα οδηγών και συνοδηγών την ώρα που η Hyundai κατέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών.

Οι Tanak-Jarveola με Yaris WRC αποδείχθηκαν οι ταχύτεροι όλων σχεδόν σε όλο το πρωτάθλημα κατακτώντας εφτά νίκες συνολικά που θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι οχτώ αν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα στην τελευταία ειδική του ιταλικού αγώνα. Αντεξαν στην πίεση που ασκήθηκε κυρίως από τους Neuville-Gilsoul με Hyundai i20 Coupe WRC και Ogier-Ingrassia με Citroen C3 WRC. Οι πρώτοι μπορεί να κατάφεραν να πετύχουν μόλις τρεις νίκες (με τη μία στη Γαλλία να τους έρχεται ουρανοκατέβατη), αλλά δεν μπόρεσαν πλην ελαχίστων εξαιρέσεων να κοντράρουν τους πρωταθλητές τερματίζοντας δεύτεροι την ώρα που οι Γάλλοι εξάκις παγκόσμιοι πρωταθλητές πέτυχαν και αυτοί με τη σειρά τους τρεις νίκες ταλαιπωρούμενοι από τη μη εξέλιξη του Citroen τους. Ξεχωρίζει το ισπανικό δίδυμο των Sordo-Del Barrio με Hyundai που κέρδισαν όταν αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα οι Tanak-Jarveola και οι Evans-Martin με Ford Fiesta WRC που έκαναν ένα εκπληκτικό πρώτο μισό της χρονιάς πριν τραυματιστεί ο Evans.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Dream Team της Hyundai αποτελούμενη εκτός από τους προαναφερθέντες και από τους Loeb-Elena, Mikkelsen Jaeger και Breen-Nagle κατάφεραν να κατακτήσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών αν και με περισσότερο κόπο από όσο θα ήθελαν αφού οι Latvala-Anttila και Meeke-Marshall αμφότεροι με το αναμφίβολα ταχύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς Yaris WRC επιδόθηκαν σε διαγωνισμό ποιος θα κάνει το λάθος στην πιο κρίσιμη στιγμή με το αποτέλεσμα να βγαίνει μάλλον ισοπαλία.

Ο Suninen με Ford Fiesta WRC παρά το γεγονός πως άλλαξε συνοδηγό στα μέσα της χρονιάς είχε περισσότερες αναλαμπές σε μία χρονιά που κάποιος θα περίμενε περισσότερα από αυτόν. Greensmith και Tidemand που δοκίμασαν την τύχη τους με Fiesta WRC δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα ενώ οι Lappi-Ferm παρασύρθηκαν από την κακή απόδοση του Citroen C3 WRC. Οσκαρ ατυχίας απονέμεται αναμφίβολα στον Paddon που κατέστρεψε το Fiesta WRC του στις δοκιμές του rally Φιλανδίας που αν λάβουμε υπόψη τον τραυματισμό του Evans θα μπορούσε να του δώσει την ευκαιρία να επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Η μετακίνηση των πρωταθλητών από την Toyota στην Hyundai Tanak-Jarveola έχει δημιουργήσει μία έντονη μεταγραφική φημολογία που όμοιά της έχουμε πολύ καιρό να δούμε. Η Toyota μένει χωρίς πρωτοκλασάτο όνομα ικανό να διεκδικήσει τον τίτλο ενώ τα συμβόλαια των Latvala-Anttila και Meeke-Marshall λήγουν στο τέλος της χρονιάς και δεν είμαστε καθόλου σίγουροι ότι θα ανανεωθούν ειδικά αν υπολογίσουμε τα αποτελέσματά τους το 2019. Η Hyundai έχει κλείσει το roster της αφού εκτός των Tanak-Jarveola έχει και τους Neuville-Gilsoul ενώ οι Loeb-Elena και Sordo-Del Barrio είναι οι επικρατέστεροι να μοιραστούν το τρίτο αυτοκίνητο. Το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα κάνει η Citroen αφού αφενός οι Ogier-Ingrassia εμφανίζονται άκρως δυσαρεστημένοι από τη γαλλική εταιρεία ενώ με τη σειρά της η γαλλική εταιρεία δεν είναι καθόλου ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα των τελευταίων χρόνων και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει.

Ανεξαρτήτως τι θα γίνει την επόμενη χρονιά, γεγονός είναι από το 2003 όταν και οι Solberg-Mills κατακτούσαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα ακολούθησε ένα σερί 15 χρόνων που ο παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών λεγόταν Sebastien. Είτε Loeb (9 συνεχόμενους τίτλους από το 2004 μέχρι και το 2012 με συνοδηγό τον Elena), είτε Ogier (6 συνεχόμενους τίτλους από το 2013 μέχρι και το 2018 με συνοδηγό τον Ingrassia). Για το 2018 για πρώτη φορά από το 2003 ο Βασιλιάς δεν είναι Γάλλος.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
4
=