AROUND THE WEB

«Υπναράς» ο Γκέιτς, όρθιος απ’ τα χαράματα ο Μπερλουσκόνι

υπναράς-ο-γκέιτς-όρθιος-απ-τα-χαρά-662906

Τις συνήθειες ύπνου μερικών από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους στην ιστορία παραθέτει ένα πρωτότυπο infographic, που επινόησε μία εταιρεία κατασκευής περσίδων.

Οι δημιουργοί του αναζήτησαν κάθε δημοσιευμένη πληροφορία για τις ώρες ύπνου πολιτικών, εφευρετών και επιχειρηματιών – και τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά.

Η πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας Μάργκρετ Θάτσερ είναι γνωστό ότι κοιμόταν πολύ λίγο (μετά βίας 4 ώρες κάθε βράδυ, σύμφωνα με τους βιογράφους της) και ο «πατέρας» του ηλεκτρικού λαμπτήρα και του μικροφώνου Τόμας Έντισον 4-5 ώρες, αλλά το infographic αποκαλύπτει πως υπάρχουν και πολύ χειρότερα.

Ο «παππούς» του ηλεκτρισμού και του μαγνητισμού, λ.χ., ο Νίκολα Τέσλα κοιμόταν μόλις δύο ώρες κάθε βράδυ, ενώ ο Ιταλός πολιτικός Σίλβιο Μπερλουσκόνι κοιμάται από δύο έως το πολύ τέσσερις ώρες.

Τρεις έως τέσσερις ώρες κοιμάται το βράδυ ο δισεκατομμυριούχος Ντόναλντ Τραμπ, ενώ ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα αφιερώνει έξι ώρες στον βραδινό ύπνο του και ο πιο… υπναράς απ’ όλους, ο ιδρυτής της Microsoft Μπιλ Γκέιτς επτά ολόκληρες ώρες.

Υπήρχαν επίσης διασημότητες που ακολουθούσαν εντελώς ιδιαίτερες συνήθειες ύπνου.

Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, λ.χ., κοιμόταν επί 20-40 λεπτά κάθε 4 ώρες, ενώ ένας από τους σημαντικότερους νεωτεριστές σχεδιαστές και αρχιτέκτονες, ο αμερικανός Ρίτσαρντ Μπάκμινστερ Φούλερ, κοιμόταν επί 30 λεπτά κάθε 6 ώρες.

Ο δε Ουϊνστον Τσώρτσιλ, ο φημισμένος πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας, κοιμόταν 4,5 ώρες τη νύχτα και περίπου 1,5 ώρα κάθε μεσημέρι.

Στο infographic παρατίθενται και οι συνήθειες ύπνου των λιγότερο γνωστών μελών των ιδίων τομέων, που ως φαίνεται κοιμούνται πολύ περισσότερο, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας ερευνών κοινής γνώμης και συμπεριφοράς καταναλωτών YouGov στην οποία συμμετείχαν 1.401 επαγγελματίες της Βρετανίας.

Ειδικότερα, οι λιγότερο γνωστοί πολιτικοί είναι οι μεγαλύτερη υπναράδες απ’ όλους, φθάνοντας άνετα τις 9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.

Αντιθέτως, τον λιγότερο ύπνο κάνουν οι εργαζόμενοι στο μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις, καθώς αυτός είναι ο τομέας με το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που κοιμούνται λιγότερες από τρεις ώρες το βράδυ.

«Συχνά ακούμε και διαβάζουμε τις ιστορίες των επιτυχημένων ανθρώπων, ιδίως στις επιχειρήσεις, όπου αναφέρεται πόσο πολλά πέτυχαν εν όσω εμείς κοιμόμασταν αναπαυτικά στα κρεβάτια μας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία Made to Measure Blinds που δημιούργησε το infographic.

«Θέλαμε να συγκρίνουμε τα υπάρχοντα δεδομένα γι’ αυτούς τους ανθρώπους με εκείνα για τους απλούς επαγγελματίες των ίδιων τομέων και είδαμε πως όντως υπάρχει διαφορά».

ygeia.tanea.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου