Αναστέλλουν τη λειτουργία τους

Τελευταία ενημέρωση: 2012-10-30, 12:53:58
 Αναστέλλουν τη λειτουργία τους

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Τεύχος Β΄, Αριθμός Φύλλου 2828, 19.10. 20112) η απόφαση του Υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα σύμφωνα με την οποία αναστέλλεται από 14 Ιανουαρίου 2013 τη λειτουργία των ΔΟΥ Αλμυρού, Σκιάθου και Σκοπέλου και μεταφέρονται η καθ΄ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητά τους στη νέα μεγάλη ΔΟΥ Νέας Ιωνίας. 

Στο ΦΕΚ διευκρινίζεται ότι μέρος των αρμοδιοτήτων των Τμημάτων της ΔΟΥ Νέας Ιωνίας μπορεί να ασκηθεί και από Γραφεία αυτών που λειτουργούν εκτός του κεντρικού κτηρίου στέγασής τους, στην έδρα των Δήμων, εφόσον διατεθούν οι κατάλληλοι χώροι στέγασης αυτών και αναληφθεί το πλήρες κόστος λειτουργίας τους από τους Δήμους, πλην της μισθοδοσίας των υπαλλήλων των ΔΟΥ που εργάζονται σε αυτά.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι οι Δήμοι Αλμυρού, Σκιάθου και Σκοπέλου με αποφάσεις που έχουν πάρει τα οικεία Δημοτικά Συμβούλια διαθέτουν δημοτικό χώρο στο Υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να λειτουργήσουν γραφεία, στα οποία εφοριακοί υπάλληλοι θα παρέχουν υπηρεσίες στους φορολογούμενους των νησιών των Βορείων Σποράδων και της επαρχίας Αλμυρού.

Εκτιμώ ότι σε μία τέτοια περίπτωση οι πέντε εφοριακοί που υπηρετούν στη ΔΟΥ Σκιάθου και Σκοπέλου θα παραμείνουν στα δύο νησιά, ενώ ανάλογος αριθμός θα συνεχίσει να δουλεύει στο Γραφείο της ΔΟΥ Αλμυρού, λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στις ΔΟΥ Νομού Μαγνησίας κ. Κ. Βαΐτσης.

Σημειώνεται ότι στη ΔΟΥ Αλμυρού υπηρετούν 14 άτομα. Στο ΦΕΚ σημειώνεται ότι οι οργανικές θέσεις των ΔΟΥ των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία, περιέρχονται στις ΔΟΥ, στις οποίες, όπως τονίζεται, μεταφέρεται η κατά τόπον και καθ΄ ύλην αρμοδιότητά τους, προσαυξάνοντας αντίστοιχα τις οργανικές θέσεις αυτών. 

Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων των ΔΟΥ , οι οποίες ασκούνται και από τα Γραφεία, μέχρι την ολοκλήρωση του νέου ΤΑΧΙS, κατά Τμήμα, είναι οι εξής: 
Ι. Αρμοδιότητες του Τμήματος Φορολογίας Εισοδήματος και Ακίνητης Περιουσίας: 

α) Παραλαβή φορολογικών δηλώσεων (αρχικών, συμπληρωματικών, τροποοιητικών) και διαβίβασή τους στην αρμόδια ΔΟΥ, στις περιπτώσεις μη υποχρεωτικής ηλεκτρονικής υποβολής 
β) Χορήγηση εντύπων φορολογίας εισοδήματος (ενδεικτικά Ε1, Ε2,Ε3, Ε5,Ε7), παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για τη συμπλήρωσή τους και τη συνυποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.
 γ) Παραλαβή φορολογικών αιτημάτων και διαβίβαση στις ΔΟΥ 

δ) Ενημέρωση των φορολογούμενων βάσει των ερμηνευτικών εγκυκλίων και των Υπουργικών Αποφάσεων και χορήγηση αντιγράφων αυτών στους ενδιαφερόμενους.

ΙΙ. Αρμοδιότητες του Τμήματος Φορολογίας Κεφαλαίου: 

α) Παραλαβή (προσωρινή) δηλώσεων φόρου κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών, κερδών από λαχεία και μεταβίβασης ακινήτων, έλεγχος των στοιχείων των δηλούντων, καταχώρηση των δηλώσεων στο βιβλίο πρωτοκόλλου, χορήγηση βεβαίωσης για την κατάθεση της δήλωσης, με την καταγραφή επί αυτής, αναλυτικά όλων των συνυποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών, αποστολή των δηλώσεων στη ΔΟΥ κι χορήγηση των αντιγράφων αυτών μετά από τη επιστροφή του από τη ΔΟΥ 
β) Παραλαβή αιτήσεων για χορήγηση των πιστοποιητικών του άρθρου 105 του Κώδικα Φορολογίας Κληρονομιών, Δωρεών και Γονικών Παροχών. 

ΙΙΙ. Αρμοδιότητες του Τμήματος Έμμεσων και Ειδικών Φόρων. 

Ι. Θέματα ΦΠΑ

α) Παραλαβή αιτήσεων επιστροφής αγροτών, με τα σχετικά δικαιολογητικά και αποστολή τους στη ΔΟΥ
β) Παραλαβή γραπτών ερωτημάτων και διαβίβασή τους στη ΔΟΥ.
γ) Χορήγηση όλων των σχετικών εντύπων 
ΙΙ Θέματα Τελών και Ειδικών Φορολογιών 
α) Παραλαβή αιτημάτων, μαζί με όλα τα εκάστοτε προβλεπόμενα δικαιολογητικά, προκειμένου να διαβιβαστούν στη ΔΟΥ προς εξέταση, όπως ενδεικτικά η αίτηση για χορήγηση απαλλαγών από τέλη κυκλοφορίας (απαλλαγές αναπήρων πολιτών) 

β) Παραλαβή της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας για τη θέση των οχημάτων σε προσωρινή ακινησία 

ΙV Αρμοδιότητες του Τμήματος Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων:

 α) Παραλαβή αιτήσεων και αποστολή τους στη ΔΟΥ 
 β) Χορήγηση των απαντητικών εγγράφων που αποστέλλονται από τη ΔΟΥ 

V. Αρμοδιότητες του Τμήματος Μητρώου:

α) Διαδικασίες χορήγησης ΑΦΜ. Δήλωση χορήγησης ΑΦΜ φυσικού προσώπου 
β ) Διαδικασία Έναρξης Εργασιών 

VI. Aρμοδιότητες του Δικαστικού Τμήματος. 

α) Παραλαβή αιτήσεων μερική ή ολικής άρσης απαγορευτικών μέτρων

β) Παραλαβή και διαβίβαση αιτημάτων για την απαλλαγή από προσαυξήσεις λόγω μη γνώσης της οφειλής, διαγραφή χρεών λόγω οικονομικής αδυναμίας άρσης ή περιορισμού κατασχέσεων, εξάλειψης ή περιορισμού υποθηκών κ.α. 

 

ΑΝΤ. ΤΣΕΛΕΝΤΗΣ 

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
6
=