Τι έδειξε η ιατροδικαστική για τον θάνατο 62χρονου μετά τον εμβολιασμό

Τελευταία ενημέρωση: 2021-05-31, 11:52:05
Τι έδειξε η ιατροδικαστική για τον θάνατο 62χρονου μετά τον εμβολιασμό

Ο θάνατος του 62χρονου από τον Αλμυρό που βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του, λίγες ώρες αφότου είχε εμβολιαστεί με εμβόλιο της Pfizer κατά του κορονοϊού δεν σχετίζεται με το εμβόλιο, αλλά επήλθε από παλιά θρόμβωση που είχε υποστεί και προκάλεσε την ανακοπή καρδιάς.

Αυτό επισήμανε πριν από λίγα λεπτά στο taxydromos.gr ο εκπρόσωπος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης Κ. Καραλιέκος. Η νεκροψία- νεκροτομή ολοκληρώθηκε πριν από λίγο από τον ιατροδικαστή Ι. Φούντο.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε η αιτία θανάτου είναι έμφραγμα που προκλήθηκε από παλαιότερη θρόμβωση. Ωστόσο θα ακολουθήσουν και ιστολογικές εξετάσεις. Το πόρισμα των ιστολογικών εξετάσεων θα είναι έτοιμο σε περίπου ένα τρίμηνο.

Το συμβάν έχει θορυβήσει την τοπική κοινωνία. Οι  συγγενείς του 62χρονου προτίθενται να δηλώσουν στην κίτρινη κάρτα του ΕΟΦ (Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου) τον θάνατό του, ώστε να υπάρχει επίσημη ενημέρωση των αρχών και έρευνα για το συμβάν,  αν δηλαδή ο θάνατος του 62χρονου συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι.

Η κίτρινη κάρτα είναι το έντυπο με το οποίο η πιθανή ανεπιθύμητη ενέργεια του εμβολίου θα σταλεί στον ΕΟΦ.

Εάν δεν καταγραφεί το περιστατικό στην κίτρινη κάρτα, θεωρείται πως δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση των αρχών για το περιστατικό αυτό και κατ’ επέκταση δεν μπορεί να διερευνηθεί.

Ο 62χρονος έκανε το εμβόλιο την περασμένη Πέμπτη το πρωί. Λίγες ώρες αργότερα αισθάνθηκε πόνο στο στήθος και στα χέρια. Είναι και η αιτία που οι οικείοι του εκφράζουν ανησυχίες πως σχετίζεται με το εμβόλιο και ζητούν τη διερεύνηση του θέματος.

Δίπλα στον 62χρονο προσέτρεξε για βοήθεια φίλος του, ο οποίος παρέμεινε μέχρι τις 4.30 το πρωί και αποχώρησε. Στις 9.05 το πρωί προχθές Παρασκευή οι δύο φίλοι επικοινώνησαν πάλι και συμφώνησαν να συναντηθούν λίγο αργότερα. Δυστυχώς όταν ο φίλος του μετέβη στο σπίτι του 62χρονου μισή ώρα αργότερα τον βρήκε νεκρό.

Το πλήρωμα του ασθενοφόρου που κλήθηκε από το Κέντρο Υγείας Αλμυρού απλά διαπίστωσε τον θάνατό του.

Σύμφωνα με το σήμα της Αστυνομίας ο 62χρονος αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Από το οικογενειακό του περιβάλλον επισημαίνεται πως λάμβανε μόνο ένα χάπι για την υπέρταση. Το ίδιο είχε δηλώσει και ο 62χρονος στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας όταν έλαβαν το ιστορικό του για να εμβολιαστεί.

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
9
+
9
=