ΑΛΜΥΡΟΣ

Απογοήτευση εμπόρων του Αλμυρού από την 6η επιστρεπτέα

απογοήτευση-εμπόρων-του-αλμυρού-από-τ-678174

Απορρίφτηκαν πολλοί έμποροι – Να προσαρμοστεί στα νέα αυστηρά μέτρα προσπαθεί η αγορά

Διάχυτη απογοήτευση στον εμπορικό κόσμο του Αλμυρού από την επιστρεπτέα προκαταβολή 6. Πολλοί έμποροι δεν την έλαβαν, ενώ εκείνοι που ενισχύθηκαν οικονομικά είδαν στους λογαριασμούς τους πολύ μικρά ποσά.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Επαρχίας Αλμυρού, Παναγιώτης Μπούντης, λέει ότι οι έμποροι στηρίχτηκαν σε αυτό το μέτρο και τελικά απογοητεύθηκαν.

«Οι κινήσεις της κυβέρνησης θα πρέπει να είναι στοχευμένες με κύριο στόχο τη ρευστότητα των επιχειρήσεων, την αποζημίωσή τους και τη στήριξη των εργαζομένων τους», σημειώνει.

Ο εμπορικός κόσμος θεωρεί ότι είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσει να υπάρχει στήριξη με οικονομικά μέτρα, καθώς εκτιμά ότι τα δύσκολα είναι ακόμη μπροστά του.

Στο μεταξύ, η εμπορική αγορά του Αλμυρού προσπαθεί να συντονιστεί με τα νέα δεδομένα που δημιούργησε το καινούργιο αυστηρό lockdown. «Ανήκουμε πλέον στις κόκκινες περιοχές και η κατάσταση δεν είναι καλή. Ο κόσμος είναι φοβισμένος και αποσυντονισμένος. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε τη δουλειά που θα θέλαμε», σημείωσε ο ίδιος.

Το μόνο παρήγορο είναι ότι το λιανεμπόριο είναι ανοιχτό. Τα καταστήματα συνεχίζουν να κάνουν εκπτώσεις μετά τη νέα παράταση που δόθηκε μέχρι τις 31 Μαρτίου. Προχωρούν σε ολοένα και μεγαλύτερες προσφορές και διαθέτουν προϊόντα σε ελκυστικές τιμές.

Τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και τα βιβλιοπωλεία λειτουργούν με click in shop (παραγγελία online ή από το τηλέφωνο, αποστολή γραπτού μηνύματος από το κατάστημα για τη μετάβαση σε αυτό, ραντεβού με τον πελάτη κατά το οποίο ο καταναλωτής μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα).

Τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα λειτουργούν με click away (ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος, προπληρωμή, παραλαβή προϊόντος έξω από το κατάστημα με αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής).

Ειδικότερα τα μέτρα για τον εμπορικό κόσμο έχουν ως εξής:

α) Καταχώρηση της παραγγελίας του ραντεβού από την επιχείρηση και αποστολή στον πελάτη είτε ηλεκτρονικού αποδεικτικού εγγράφου της αγοράς (προπληρωμένη παραγγελία) ή του ραντεβού είτε μηνύματος (SMS) που φέρει τα εξής στοιχεία: αα) επωνυμία, διεύθυνση και Αριθμό Φορολογικού Μητρώου της επιχείρησης, αβ) χρονικό διάστημα παραλαβής που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 2 ώρες συνολικά.

β) Παραλαβή από 1 άτομο και μόνο.

γ) Πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.

δ) Κατά την παραλαβή: δα) τήρηση ελάχιστης απόστασης 2 μέτρων μεταξύ πελατών, δβ) μέγιστος αριθμός ατόμων στην αναμονή: 9 άτομα και δγ) μέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: 10 λεπτά.

ε) Ειδικώς στην περίπτωση της παραλαβής εντός καταστήματος: Υποχρέωση επιχειρήσεων για ανάρτηση με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο του μέγιστου αριθμού καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου