ΑΛΜΥΡΟΣ

Η πισίνα της ντροπής

η-πισίνα-της-ντροπής-458373

Ενα έργο που έχει ξεκινήσει πριν από 13 περίπου χρόνια έχει μείνει να ρημάζει. Ο λόγος για την πισίνα – μικρό ανοιχτό κολυμβητήριο – που ξεκίνησε να κατασκευάζεται έξω από την είσοδο του δάσους Κουρί και από τότε έχει μείνει εκεί ανολοκλήρωτη, έρμαιο στο πέρασμα των χρόνων και των λεηλασιών…

Οι φωτογραφίες που παραθέτει σήμερα ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ είναι αποκαλυπτικές της κατάστασης που επικρατεί. Η πισίνα λειτουργεί ως άλλος σκουπιδότοπος, ενώ έχει σπάσει και ο πυθμένας!

Τα αποδυτήρια έχουν λεηλατηθεί. Πόρτες και παράθυρα σπασμένα, τοίχοι ζωγραφισμένοι και φθαρμένοι, σοβάδες πέφτουν, σκουπίδια παντού σε κάθε γωνιά αποτελούν εστία μόλυνσης!

Η πισίνα και τα αποδυτήρια μάλιστα «στολίζουν» την είσοδο του αισθητικού δάσους Κουρί ενός σημείου σήμα κατατεθέν για την πόλη του Αλμυρού αλλά και ενός μέρους που επισκέπτονται χιλιάδες κόσμος τόσο από την περιοχή όσο και από άλλα μέρη της Ελλάδας αλλά και παιδιά στο πλαίσιο εκδρομών.

Σημειώνεται πως το έργο ξεκίνησε την περίοδο που στο τιμόνι του Δήμου Αλμυρού βρισκόταν ο Σπύρος Ράππος και το έργο από τότε παρέμεινε ως έχει.

Αιτία βέβαια για να μείνει να ρημάζει ένα έργο ανάπτυξης για την περιοχή δεν ήταν το γεγονός ότι οι επόμενες Δημοτικές Αρχές το άφησαν στην τύχη του, αλλά το γεγονός πως το συγκεκριμένο έργο κατασκευάστηκε χωρίς να υπάρχει πολεοδομική άδεια, με αποτέλεσμα να έχουν τα χέρια τους δεμένα και να μην μπορούν να προχωρήσουν το έργο.

Μάλιστα όπως αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Δημήτρης Τσούτσας «είναι ένα έκτρωμα των προηγούμενης Δημοτικής Αρχής για το οποίο δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα δυστυχώς έτσι όπως υφίσταται. Ό,τι έχει κατασκευαστεί έχει γίνει χωρίς να υπάρχει καμία άδεια, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να το τελειώσουμε».

Ο ίδιος αναφέρει πως η νέα Δημοτική Αρχή έχει στον προγραμματισμό της να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο έργο ώστε να βρεθεί μια λύση και να αξιοποιηθεί. «Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε, όμως ότι θα κάνουμε κάτι είναι το μόνο σίγουρο. Στόχος είναι η αξιοποίηση του σημείου και γι’ αυτό θα μελετήσουμε το τι έργο μπορεί, και είναι αναγκαίο, να κατασκευαστεί εκεί έτσι ώστε να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες και αν τα καταφέρουμε να το εντάξουμε και σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα».

 

 

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου