ΤΟΠΙΚΑ

Απατεώνες με απύθμενο θράσος επιχείρησαν να εξαπατήσουν τον Πρόεδρο Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας

απατεώνες-με-απύθμενο-θράσος-επιχείρ-928795

Δεν έχουν τελειωμό τα περιστατικά με τηλεφωνικές και διαδικτυακές απάτες, με εκατοντάδες ανυποψίαστους πολίτες να πέφτουν θύματα επιτηδείων, που στόχο έχουν την υποκλοπή χρημάτων. Στο στόχαστρο επιτηδείων βρέθηκε ακόμη και ο νέος πρόεδρος της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος.

Ρεπορτάζ: ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Ο κ. Λυχναρόπουλος γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα τα δύο μηνύματα που δέχθηκε στο κινητό του, εξηγώντας τον τρόπο με τον οποίο προσπάθησαν να εξαπατήσουν την εταιρία που εργάζεται.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ανέφερε ότι αρχικά συνάδελφός του στην εταιρεία στην οποία εργάζεται δέχθηκε κλήση από κινητό τηλέφωνο και ο άνδρας στην άλλη άκρη του ακουστικού προσποιήθηκε πελάτη της εταιρείας που δήθεν χρωστούσε χρήματα.

«Ο συνάδελφός μου ασχολείται με τα οικονομικά της επιχείρησης και δέχθηκε τηλεφώνημα από κάποιον που χρησιμοποίησε το όνομα Παπαδόπουλος και επικαλέστηκε ότι ήθελε τον αριθμό λογαριασμό της τράπεζάς μας, για να μάς καταθέσει χρήματα από οφειλές. Ο επιτήδειος ανέφερε ότι μάς είχε στείλει ένα μήνυμα σύμφωνα με το οποίο περίμενε την επιβεβαίωση της αποστολής χρημάτων που είχε κάνει και όταν ο συνάδελφός μου του τον ρώτησε για ποιον λόγο χρειάζεται η επιβεβαίωση, εκείνος απάντησε ότι δεν γνωρίζει από αυτά και έδωσε το τηλέφωνο σε μία γυναίκα, που όπως είπε ήταν η κόρη του» περιέγραψε ο κ. Λυχναρόπουλος.

«Στη συνέχεια ακούστηκε στο τηλέφωνο μία γυναικεία φωνή, η οποία μας ρώτησε αν έχουμε λάβει το SMS στο κινητό για την επιβεβαίωση των χρημάτων. Όταν δώσαμε αρνητική απάντηση, εκείνη είπε ότι θα το ξαναστείλει» συνέχισε ο πρόεδρος της Ενωσης.

Αυτό που προξένησε υποψίες ήταν το γεγονός ότι το SMS που θύμιζε αυτοματοποιημένο μήνυμα από τραπεζικό περιβάλλον, είχε σταλεί από τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου από τον οποίο έγινε και το τηλεφώνημα από τον δήθεν Παπαδόπουλο – πελάτη της εταιρείας.

«Το μήνυμα ήταν ιδιαίτερα αληθοφανές, αλλά περιείχε υπερσύνδεσμο που παρέπεμπε σε λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας, όμως η ηλεκτρονική του κατάληξη δεν ήταν αυτή της τράπεζας. Προσπάθησαν, στην ουσία να αντιγράψουν, τα αυτοματοποιημένα μηνύματα των τραπεζών χρησιμοποιώντας διαφορετικά domain, με σκοπό να εκμεταλλευτούν ανυποψίαστους πολίτες» εξήγησε ο κ. Λυχναρόπουλος και πρόσθεσε: «Εμείς από την αρχή υποψιαστήκαμε ότι πρόκειται για απάτη, επειδή, όμως, γνωρίζουμε από τεχνολογία και από αυτοματοποιημένα μηνύματα. Δεν είναι αυτονόητο για όλους, γι’ αυτό και χρειάζεται τεράστια προσοχή».

Μέσω της ανάρτησής του, στόχος του ήταν να κοινοποιηθεί το μήνυμα ότι μία νέα απάτη έχει κάνει την εμφάνισή της σε τοπικό επίπεδο και να επιστήσει την προσοχή των πολιτών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου