Τέλος εποχής

τέλος-εποχής-473762

Μετά το… γιατρό Στρος – Καν που έχει βάλει σκοπό της ζωής του να χορηγήσει τα φάρμακα στην Ελλάδα, ένας ακόμη αλτρουιστής αξιωματούχος της τρόικας συγκίνησε το Πανελλήνιο με την αυτοθυσία του: "Κάθε Κυριακή πρωί παίζω ποδόσφαιρο, αλλά χάνω πια κάθε προπόνηση, γιατί ασχολούμαι με τα ζητήματα της Ελλάδας» ανέφερε, μεταξύ άλλων ο Ευρωπαίος Επίτροπος Οικονομικών κ. Όλι Ρεν κατά τη συμμετοχή του στην κοινή Επιτροπή Οικονομικών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, συμπληρώνοντας όμως πως αξίζει η θυσία που κάνει, καθώς πρέπει να ασχοληθεί με την Ελλάδα.

Για να μη χάσει τη μπάλα της επιμήκυνσης η Ελλάδα, η κυβέρνηση έχει αποδυθεί όλη αυτή την εβδομάδα σ’ έναν αγώνα δρόμου και δημοσίων σχέσεων, προκειμένου να πείσει τις αγορές για την αξιοπιστία της και την Άνγκελα Μέρκελ για την παράταση της αποπληρωμής του δανείου.

Τόσο ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ, όσο και ο αρμόδιος επίτροπος της Κομισιόν, ήρθαν μόνο και μόνο για να αποδώσουν τα εύσημα στην ελληνική κυβέρνηση, σαν τους μάγους με τα δώρα της επικοινωνίας στο χέρι. Η Αθήνα έχει ανάγκη να επιδείξει ότι τα έχει καλά με τους δανειστές και ότι όλες οι κινήσεις της και οι πρωτοβουλίες της είναι σε πλήρη συνεννόηση μαζί τους. Ταυτοχρόνως έχει ανάγκη να απευθυνθεί και στο εσωτερικό, επιδιώκοντας να κάμψει όσο το δυνατόν τις αντιδράσεις απέναντι στις μεγάλες ανατροπές που επίκεινται…

Λίγο μετά την αναχώρηση του Ολι Ρεν ξεκίνησε η συνεδρίαση του υπουργικού Συμβουλίου, ίσως η πιο κρίσιμη των τελευταίων δεκαετιών αφού έβαλε τη σφραγίδα στις πιο επώδυνες αποφάσεις που έχουν ληφθεί από τη Μεταπολίτευση και μετά. Η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου γκρέμισε χθες όλο το οικοδόμημα του ΠΑΣΟΚ, ανατρέποντας τους βασικούς πυλώνες του, δηλαδή τις ΔΕΚΟ ως πυλώνα πελατειακό και τις εργασιακές σχέσεις ως το τελευταίο ιδεολογικό απομεινάρι της Μεταπολίτευσης… Λίγες μέρες πριν το τέλος του 2010 το Υπουργικό Συμβούλιο του Μνημονίου σήμανε χθες και επισήμως το τέλος εποχής για την Κεντροαριστερά στην Ελλάδα και την ιδεολογική αυταπάτη τύπου ΠΑΣΟΚ…

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου