Ενδιαφέρον για το «Volos Shopping»

Τελευταία ενημέρωση: 2019-09-21, 17:33:27
Ενδιαφέρον για το «Volos Shopping»

Συνολικά 1.000 τουρίστες και καταναλωτές έχουν κατεβάσει στο κινητό τους την πλατφόρμα ψηφιακής περιήγησης στην αγορά

 

Εντονο είναι το ενδιαφέρον, που έχουν εκδηλώσει τουρίστες και ντόπιοι, περίπου 1.000 άτομα μέχρι στιγμής, για την πλατφόρμα ψηφιακής περιήγησης στην τοπική αγορά, με τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου και Νέας Ιωνίας να ετοιμάζει καινούργια ενημερωτική καμπάνια το προσεχές διάστημα.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εντονότατο ενδιαφέρον εκδηλώνεται από την πλευρά των καταναλωτών και κυρίως των τουριστών για το «Volos Shopping» που πρώτος ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου θέσπισε, ενώ ευθέως αντίστροφη είναι η συμμετοχή των επαγγελματιών.

 Μέχρι στιγμής έχουν ενδιαφερθεί περίπου τριάντα έμποροι σε σύνολο 445 μελών, με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Απόστολο Οντόπουλο να υπογραμμίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι η ανταπόκριση που σημειώνεται από τους επαγγελματίες δεν είναι η αναμενόμενη. «Ελπίζουμε να ανταποκριθούν οι συνάδελφοι, γιατί δεν είχαμε την προσδοκώμενη ανταπόκριση» είπε.

Η ενημερωτική καμπάνια περιλαμβάνει την ανάλογη προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την προσδοκία ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των χρηστών. Εξίσου ενδιαφέρον είναι, εξάλλου, το γεγονός ότι αρκετοί τουρίστες χρησιμοποίησαν ήδη την εφαρμογή της ψηφιακής περιήγησης στην αγορά της πόλης, που αποδείχθηκε εξαιρετικά χρήσιμη και λειτούργησε ως GPS με την βοήθεια του κινητού τηλεφώνου.

Στο μεταξύ, τα μηνύματα που καταφθάνουν στην διοίκηση του εμπορικού συλλόγου είναι ενθαρρυντικά, με δεκάδες καταναλωτές να ζητούν πληροφορίες για την ψηφιακή εφαρμογή που σε πρώτη φάση είναι συμβατή με περιβάλλον android ενώ σύντομα θα επεκταθεί σε όλα τα είδη κινητών τηλεφώνων, με την ίδια εφαρμογή να είναι προσβάσιμη και στην πλατφόρμα της Apple.

Στόχος και προσδοκία των εμπνευστών της καινοτομίας που προκαλεί αίσθηση, είναι η ενδυνάμωση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος, η προβολή των τοπικών επιχειρήσεων και η συνεπακόλουθη αύξηση στην κίνηση και τους τζίρους των καταστημάτων. Ενόψει μάλιστα του δεκαημέρου εκπτώσεων που αναμένεται τον Νοέμβριο αλλά και με δεδομένο την υποτονική κίνηση που παρατηρείται στην αγορά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, γίνεται εύκολα αντιληπτή η χρησιμότητα αλλά και η σημασία της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
8
+
4
=