Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης επιβατών του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου

Τελευταία ενημέρωση: 2019-02-18, 19:48:11
Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης επιβατών του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου

Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του

 

Σειρά πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση και τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της αναλαμβάνει η Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε. και στο πλαίσιο αυτό αναρτήθηκε στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης των επιβατών.

Ποιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο οι πολίτες καλούνται να απαντήσουν μεταξύ άλλων για το ποια δρομολόγια χρησιμοποιούν περισσότερο, από που προμηθεύονται τα εισιτήρια τους, για ποιο λόγο χρησιμοποιούν το λεωφορείο, αν είναι ικανοποιημένοι από την συχνότητα των δρομολογίων και την αξιοπιστία των ωραρίων κ.α. Τα αποτελέσματα θα συλλεχθούν με την ολοκλήρωση της έρευνας και στην πορεία θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία της Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε.

Σημειώνεται πως οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου (www.astikovolou.gr-Ερωτηματολόγιο) ή στον ακόλουθο σύνδεσμο (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGkNZEUpgsQyDyL0LTNEFC4HAg-gnfEn700WtiuswFM9JkIA/viewform?vc=0&c=0&w=1) αλλά και στην σελίδα του Facebook της εταιρείας (Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου-https://www.facebook.com/%CE%91%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%9A%CF%84%CE%B5%CE%BB-%CE%92%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85-2139231589726275/) και να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για το οποίο δεν χρειάζεται να αφιερώσουν περισσότερο από δύο λεπτά χρόνο και φυσικά δεν χρειάζεται η συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων.

Όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός “μέσω του ερωτηματολογίου στόχος μας είναι να μας πούνε οι ίδιοι οι πελάτες μας, οι επιβάτες των λεωφορείων, αν και που υστερούμε, που τα πάμε καλά, τον βαθμό ικανοποίησής τους από την εξυπηρέτησή μας κ.α. Για εμάς θα αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στο πλαίσιο αναβάθμισης και βελτιστοποίησης των υπηρεσιών που παρέχουμε”.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
6
=