Αγανακτισμένοι Λαρισαίοι με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κατάργηση του πρωινού δρομολογίου για Βόλο

Τελευταία ενημέρωση: 2020-06-02, 12:19:21
Αγανακτισμένοι Λαρισαίοι με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κατάργηση του πρωινού δρομολογίου για Βόλο

Από χθες 1η Ιουνίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταργήσει το πρώτο δρομολόγιο μεταξύ Λάρισας και Βόλου που αναχωρούσε στις 5.53 το πρωί.

Η ενέργεια αυτή είχε ως αποτέλεσμα δεκάδες άνθρωποι να μην μπορούν να μεταβούν στη εργασία τους στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα και να υποχρεούνται πια να πληρώνουν πολύ μεγαλύτερο εισιτήριο για να μεταβούν στο Βόλο με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ όπως καταγγέλλει επιβάτιδα στο onlarissa.gr.

Μάλιστα κάποιοι προτείνουν να αντικατασταθεί το τρένο με λεωφορείο του ΟΣΕ προκειμένου να χρησιμοποιηθεί η κάρτα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει μεγάλη έκπτωση η οποία δεν μπορεί πια να χρησιμοποιηθεί.

Να σημειωθεί ότι το πρώτο δρομολόγιο πλέον με το τρένο ξεκινάει στις 7.43, δηλαδή 2 ώρες αργότερα, κάτι που δεν εξυπηρετεί τους εργαζόμενους οι οποίοι πρέπει να αναχωρούν πολύ νωρίτερα από τη Λάρισα και ορισμένοι κινδυνεύουν να χάσουν τις δουλειές τους.

[onlarissa.gr]

Σχόλια
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΒΟΛΟΥ ΜΕ ΛΑΡΙΣΑ
ΣΉΜΕΡΑ Τρίτη το απόγευμα 2-5-2020, πήγα το παιδί μου στο ΣΣ. Λάρισας προκειμένου να ταξιδέψει με τον Προαστιακό απο Λάρισα για Θεσσαλονίκη .Ο Προαστιακός έφθασε στις 18.53 και αναχωρούσε στις 19.00 για Θεσσαλονίκη. Ακριβώς στις 18.45 αναχωρούσε η τοπική αμαξοστοιχία απο Λάρισα για Βόλο. Όσοι επιβάτες είχαν αποβιβαστεί απο Θεσσαλονίκη και ήθελαν να πάνε Βόλο έπρεπε να περιμένουν το επόμενο τραίνο που ήταν προγραμματισμένο 3 ώρες αργότερα ήτοι στις 21.45. ΕΡΩΤΩ κάθε ανεύθυνο- υπεύθυνο του ξεπουλημένου ΟΣΕ, πόσο δύσκολο ήταν να υπάρχει ένας συνδυασμός και το τοπικό τραίνο για Βόλο να περιμένει 7 λεπτά να εξυπηρετήσει τους ταλαίπωρους Βολιώτες που κατέβηκαν απο τον προαστιακό-π.χ.,άλλος ερχόταν απο Εξωτερικό ,άλλος από Νοσοκομείο,άλλος νηστικός και ταλαίπωρος κ.ο.κ., να πάνε έγκαιρα στον Βόλο και όχι με καθυστέρηση 4 ωρών? .ΝΑ γιατί η 5η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας των 200.000 κατοίκων μια ζωή θα είναι στην συγκοινωνιακή μιζέρια και βούτυρο στις επιδιώξεις του τοπικού ΚΤΕΛ ενώ θα έπρεπε να λειτουργούν ανταγωνιστικά και όχι μονοπωλιακά όπως ισχύει σήμερα. Ελπίζω να δημοσιευθεί......Πάντως δεν περιμένω να ιδρώσει το αυτί κανενός. σε εισαγωγικά υπευθύνου της Μαγνησίας........οι εκλογές άλλωστε αργούν..................
Iασων - 2020-06-03 00:07:46
Αποστολή σχολίου
1
+
5
=