ΤΟΠΙΚΑ

Η εταιρεία ΕΡΓ.ΗΛ. Α.Τ.Ε. για το έργο της Ύδρευσης Βόλου

η-εταιρεία-εργ-ηλ-α-τ-ε-για-το-έργο-της-ύδ-716457

Με αφορμή δημοσιεύματα, δηλώσεις και συνεντεύξεις για το έργο «Ύδρευση Βόλου – Επέκταση και Βελτίωση Δικτύου Ύδρευσης» η κατασκευάστρια αυτού, εταιρεία ΕΡΓ.ΗΛ. Α.Τ.Ε., θεωρεί υποχρέωση της να ενημερώσει τους πολίτες του Βόλου για τα εξής:

1. Η εταιρεία μας ΕΡΓ. ΗΛ. ΑΤΕ ανέλαβε κατόπιν Δημοσίου Διαγωνισμού το έργο
ύδρευση βολου” τον Μάρτιο του 2005.

2. Από τον Μάρτιο του 2005 έως τον Σεπτέμβριο του 2007 η εταιρεία μας κατασκεύασε περισσότερα από 180.000 μέτρα νέου δικτύου ύδρευσης από αγωγούς πολυαιθυλενίου, παραδίδοντας ταχύτατα και με επάρκεια, σταδιακά, ένα έργο ζωής στην πόλη.

3. Το έργο κατασκευάστηκε με Ευρωπαϊκή Συγχρηματοδότηση (Ταμείο Συνοχής), με συνεχείς έλεγχους ποσοτικούς και ποιοτικούς από την Περιφέρεια Θεσσαλίας -Διαχειριστική Αρχή – τον Εξειδικευμένο Σύμβουλο Έλεγχου Ποιότητας (Ε.Σ.Π.ΕΛ.) του Υπουργείου Οικονομικών, τον Ειδικό Διαχειριστικό Έλεγχο (Ε.Δ.ΕΛ.), και κάτω από συνεχή επίβλεψη πολυπληθούς κλιμακίου μηχανικών της ΔΕΥΑΜΒ. Σημειωτέον ότι για το έργο υπήρχε επί πλέον και ειδικός τεχνικός σύμβουλος της ΔΕΥΑΜΒ (η εταιρεία ΡΟΪΚΟΣ) και πάνω από όλα χιλιάδες μάτια πολιτών του Βόλου παρακολουθούσαν τις εργασίες μας.

4. Το έργο κατά τη διάρκεια κατασκευής του υποβλήθηκε παρουσία του Τεχνικού Κλιμακίου της ΔΕΥΑΜΒ σε πολλές εκατοντάδες εργαστηριακούς ελέγχους ποιότητας από ΕΛ.Ο.Τ., Π.Ε.Δ.Ε., Ε.Κ.Ε.Π., Ε.Σ.Π.ΕΛ., με πλήρη επιτυχία. Ελέγχθηκε δε εξονυχιστικά και εγκρίθηκαν από την επιβλέπουσα Τεχνική Υπηρεσία της ΔΕΥΑΜΒ όλες οι εργασίες που εκτελέστηκαν.

5. Η χρηματοδότηση του έργου από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης βοήθησε
στην ταχεία εκτέλεση του. Η ΔΕΥΑΜΒ όμως δεν ανταποκρίθηκε στις υποχρεώσεις
που ανέλαβε στο σκέλος της χρηματοδότησης που την αφορούσε. Απαιτήθηκαν
πολλαπλές αποφάσεις του Πενταμελούς Πολιτικού Εφετείου Λάρισας, όπου
προσφύγαμε ως έσχατο μέσο, για να πληρωθούν με μεγάλη καθυστέρηση οι
εγκεκριμένοι λογαριασμοί για εκτελεσμένες εργασίες.

Εκκρεμεί απόφαση του Αρείου Πάγου για να δικαιωθεί πλήρως η εταιρεία μας για το σύνολο των εργασιών που εκτέλεσε και να αποζημιωθεί γι’ αυτές, έστω και με καθυστέρηση 6 χρόνων από την ολοκλήρωση του έργου.

6. Σήμερα προβάλλεται δήθεν κίνδυνος ταμειακής δυσχέρειας της ΔΕΥΑΜΒ στη περίπτωση που κληθεί να καλύψει τις υποχρεώσεις της, υπονοούνται ανύπαρκτες κακοτεχνίες στο έργο και δήθεν διαφοροποιήσεις ποσοτήτων, καθώς και δήθεν προσπάθεια μας, μέσω εξώδικων, εκφοβισμού των τριών μελών της δήθεν “επιτροπής παραλαβής” του έργου.

Εμείς ενημερώσαμε αναλυτικά τους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΜΒ ότι το έργο έχει νομίμως, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, παραληφθεί αυτοδικαίως από τον Απρίλιο του 2009 και κάθε ενέργεια περαιτέρω ελέγχεται ως προς την νομιμότητα της.

Ενημερώσαμε επίσης ότι παράνομα η Διευθύνουσα Υπηρεσία και παρά την γραπτή της δέσμευση, παρακρατά εγγυητικές μας επιστολές, περιορίζοντας την πιστοληπτική μας ικανότητα και άρα το επαγγελματικό μας μέλλον και υποβάλλοντας μας σε πρόσθετα έξοδα προς τις τράπεζες που τις εξέδωσαν. Τέλος ενημερώσαμε ότι στόχος των μεθοδεύσεων είναι ο επηρεασμός της κρίσης των Δικαστηρίων, δια της όψιμης και μη νόμιμης αναμόρφωσης των στοιχείων του έργου, ανοίγοντας πιθανόν νέο πεδίο επιζήμιο, καθώς παραγνωρίζουν ότι το έργο υπήρξε συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση που έχει, ιδιαίτερα στις μέρες που διανύουμε, αυξημένο ενδιαφέρον για την διάθεση των πιστώσεων της.

7. Ελπίζουμε ότι με όσα εκθέσαμε παραπάνω διασαφηνίσαμε πως στόχος μας είναι η δικαστική δικαίωση μας και η αποζημίωση μας για το έργο που εκτελέσαμε και χρησιμοποιεί προσοδοφόρα σχεδόν 8 χρόνια τώρα η ΔΕΥΑΜΒ.

8. Η εταιρεία μας ούτε ασκεί ούτε την ενδιαφέρει να ασκήσει οιουδήποτε είδους πολιτική και συνεπώς αρνείται να συμμετάσχει σε ενέργειες που λαμβάνουν χώρα για λόγους άσχετους με το δίκαιο των αιτημάτων μας. Ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να ακολουθήσει διαδικασίες που στερούνται νομιμότητας και δεν επιθυμεί να συμμετέχει σε παρελκυστικές συζητήσεις και πρακτικές, οι οποίες υπηρετούν σκοπιμότητες, άσχετες προς την δοκιμασμένη και επιβεβαιωμένη ποιότητα, λειτουργικότητα και χρησιμότητα του έργου.

Εκ της Διευθύνσεως

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου