ΤΟΠΙΚΑ

Τα 15 σημεία καρμανιόλες της περιοχής μας

τα-15-σημεία-καρμανιόλες-της-περιοχής-μ-926

Το τμήμα τροχαίας Βόλου εφιστά την προσοχή των οδηγών

Σε παγίδες θανάτου για τους οδηγούς έχουν μετατραπεί συγκεκριμένα σημεία του οδικού δικτύου της Μαγνησίας, στα οποία σημειώνονται τα συχνότερα τροχαία ατυχήματα. Σύμφωνα με την καταγραφή του Τμήματος Τροχαίας Βόλου, μόνο εντός των ορίων του νομού Μαγνησίας, κατά μήκος των εθνικών οδών, υπάρχουν συνολικά 15 σημεία-καρμανιόλες.

Δρόμοι καρμανιόλες στη Μαγνησία έχουν στείλει στο θάνατο πολλούς νέους ανθρώπους της περιοχής. Ασυντήρητοι δρόμοι επί πολλά χρόνια είναι «παγίδες θανάτου» για τους οδηγούς. Βέβαια παίζει ρόλο και η ανθρώπινη απροσεξία, αλλά η ουσία είναι ότι οι δρόμοι στη Μαγνησία έχουν πολύ άσχημη εικόνα….

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ κατέγραψε και σας παρουσιάζει σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει το Τμήμα Τροχαίας Βόλου τα επικίνδυνα σημεία στην περιοχή της Μαγνησίας όπου καταγράφονται τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή

Συνολικά από το Τμήμα Τροχαίας Βόλου έχουν καταγραφεί 15 επικίνδυνα σημεία των οδών όπου συμβαίνουν συχνά τροχαία ατυχήματα.

Ιδιαίτερη επικινδυνότητα παρουσιάζουν έξι σημεία στην Εθνική Οδό Λάρισας-Βόλου, που κατά το παρελθόν έχουν σημειωθεί συγκρούσεις οχημάτων, θανατηφόρα τροχαία μέχρι και παρασύρσεις πεζών.

Ειδικότερα τα επικίνδυνα σημεία στην Εθνική Οδό Λάρισας-Βόλου είναι τα εξής :

Χιλιομετρική Θέση (χ/θ) 56+400 περιοχή Βερτζίνη, η χ/θ 55+000 μπροστά από το βενζινάδικο Jetoil-γέφυρα περιφερειακού, η χ/θ 50+820 στην διασταύρωση Σέσκλου, η χ/θ 52+870 διασταύρωση Λατομείο, η χ/θ 52+00 μπροστά στο σημείο Express Servie αλλά και τα σαμαράκια έμπροσθεν εργοστασίου χαλυβουργίας έως διασταύρωση Π.Ε.Β.

Επικίνδυνος ο Περιφερειακός Βόλου

Γνωστή «πληγή» του Βόλου είναι και ο ημιτελής και επικίνδυνος Περιφερειακός Βόλου ο οποίος έχει δείξει για πολλές φορές τα «δόντια» του σε οδηγούς οχημάτων.
Ο Περιφερειακός δρόμος θεωρείται ένα έργο «σουρωτήρι» , με πάρα πολλές εκκρεμότητες και σημαντικές ελλείψεις. Μολονότι παραδόθηκε στην κυκλοφορία το 2004, από το κομμάτι της Λαρίσης έως τη Γορίτσα, εν τούτοις στο διάστημα που μεσολάβησε, έχουν σημειωθεί εκατοντάδες τροχαία ατυχήματα. Μάλιστα να σημειωθεί ότι από την Γέφυρα του χειμάρρου Κραυσίδωνα έως την Πεζογέφυρα του Φυτόκου δεν υπάρχει καθόλου φωτισμός.

Το αποτέλεσμα όμως είναι ότι όσο καθυστερεί η ολοκλήρωσή τους, με την εργολαβία – σκούπα (σ.σ. : Το έργο έχει δημοπρατηθεί, έχει αναδειχθεί η ανάδοχος εταιρία, ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη η σύμβαση, καθώς είναι σε εκκρεμότητα η εξέταση ένστασης από εταιρία που συμμετείχε στο διαγωνισμό ), τόσο θα μακραίνει ο κατάλογος των τροχαίων.

Το Τμήμα Τροχαίας Βόλου έχει από την πρώτη στιγμή εντοπίσει και καταγράψει τις ελλείψεις και κακοτεχνίες του Περιφερειακού δρόμου Βόλου. Τα έγγραφα με τις επισημάνσεις έχουν φύγει σωρηδόν προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και το αρμόδιο υπουργείο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Τμήματος Τροχαίας Βόλου στον Περιφερειακό καταγράφονται τα παρακάτω τρία επικίνδυνα σημεία :

Περιφερειακή οδός στη διασταύρωση προς Μελισσάτικα, Περιφερειακή οδός στη διασταύρωση προς Φυτόκο και Περιφερειακή οδό στη διασταύρωση προς την περιοχή «Καζανάκι», που οδηγεί προς τη Νέα Ιωνία ή προς τη συνοικία της Αγίας Παρασκευής.

Προβληματικοί επαρχιακοί δρόμοι

Την ίδια στιγμή επικίνδυνοι θεωρούνται πολλοί επαρχιακοί δρόμοι στη Μαγνησία. Το οδικό δίκτυο σε πολλά σημεία του Πηλίου έχει κριθεί πεπαλαιωμένο και παντελώς ακατάλληλο σε μεγάλο ποσοστό, καθώς έχει κατασκευαστεί με προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά της δεκαετίας του ΄60. Ένα πολύ μεγάλο τμήμα του δικτύου του δηλαδή έχει ηλικία πενήντα ετών και πλέον.

Αυτοψίες τεχνικών υπηρεσιών δείχνουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ειδικά στο οδικό δίκτυο του Ανατολικού Πηλίου. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια δεν έχουν δαπανηθεί, παρά ελάχιστα, κονδύλια για τη συντήρησή του, η οποία ωστόσο δεν θεωρείται ότι αλλάζει τα δεδομένα του δικτύου.

Παρότι είναι γνωστό το πρόβλημα των επαρχιακών δρόμων της Μαγνησίας, δεν δίνονται χρήματα για μελέτες, που κρίνονται απολύτως αναγκαίες για τη βελτίωση των δρόμων, ενώ με την τακτική των δήμων να συντηρούν τις λακκούβες δεν βελτιώνουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, αφού οι επικίνδυνες στροφές , απαιτούν νέες μελέτες με νέα χάραξη και με βελτιωμένα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του οδικού κυκλώματος , με τα αναγκαία αποστραγγιστικά έργα, τα απαιτούμενα έργα αντιστήριξης κ.α

Κυριότερο χαρακτηριστικό του επαρχιακού δικτύου Μαγνησίας, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα αυτοψίες, είναι οι κακοτεχνίες. Από τους πλέον επικίνδυνους δρόμους θεωρείται η Εθνική Οδός Βόλου-Ζαγοράς (κάτω κλάδος), η Χιλιομετρική Θέση 2+00 έως 4+00 που είναι οι στροφές της Γορύτσας έως το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ, η Χιλιομετρική Θέση 9+500 στα Κάτω Λεχώνια έως χ/θ 14+410 στα ΚΑΟΑ και το Μαλάκι κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες.

Τέλος από το Τμήμα Τροχαίας Βόλου στα επικίνδυνα σημεία εντάσσεται επίσης το σημείο στην περιοχή του Σορού.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου