ΤΟΠΙΚΑ

Συνεχίζει τις πτήσεις της η Ryanair

συνεχίζει-τις-πτήσεις-της-η-ryanair-60861

Το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Βόλου, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και προβολή της περιοχής μέσω του διαδικτύου, ενέκρινε κατά πλειοψηφία στη χθεσινή του συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο.

Η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Σούλα Μπαρτζώκα εξήγησε πως το σχέδιο είναι ύψους 159.000 ευρώ για το 2013, εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα να εγκριθεί πρόγραμμα από το LEADER για να αυξηθoύν οι δράσεις του Σχεδίου κατά 100.000 ευρώ.

Η ίδια είπε ακόμη ότι στις δαπάνες δεν περιλαμβάνονται οι μισθοί των εννέα υπαλλήλων, εκ των οποίων οι πέντε είναι σε καθεστώς διαθεσιμότητας, ενώ για τις περιοχές του εξωτερικού σημείωσε πως επιλέγονται τόποι με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Επίσης αναφέρθηκε στο άνοιγμα που έγινε με το Ισραήλ και αυτό που επιχειρείται με τη Μόσχα και τόνισε ότι στο εγχείρημα συμμετέχουν όλοι οι φορείς της πόλης και η ιδιωτική πρωτοβουλία.

Η πρόεδρος της Επιτροπής σημείωσε πως το σχέδιο είναι προϊόν διαβούλευσης και ότι οι εκθέσεις είναι στοχευμένες για την ανάπτυξη τουρισμού και του Αεροδρομίου, για το οποίο μάλιστα πρόσθεσε: « Στις εκθέσεις γίνεται αναφορά στη Ν. Αγχίαλο με προωθητικό υλικό. Προσπαθούμε, πρόσθεσε, να αναβαθμιστεί το αεροδρόμιο, ενώ ήδη προστέθηκαν και άλλοι προορισμοί από τις αεροπορικές εταιρίες.

Η Air Berlin αυξάνει τις πτήσεις στην περιοχή, η Ryanair θα συνεχίσει τις πτήσεις προς τη Νέα Αγχίαλο, ενώ και η Aegean εξέφρασε ενδιαφέρον και θα έχει μια πτήση Βόλος – Γερμανία. Ωστόσο πρέπει να έχουμε μόνιμες και σταθερές πτήσεις όλο το χρόνο.

Τέλος η κ. Μπαρτζιώκα είπε πως λειτουργούν δυο info kiosks σε Πορταριά και Μακρινίτσα και πως πρόθεση είναι να δημιουργηθεί ένα ακόμη στην παραλία, μόλις δοθεί η έγκριση από τον ΟΛΒ.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Βόλου Π. Σκοτινιώτης, ο οποίος αναφέρθηκε στο Κέντρο Τουριστικής Προβολής και στο στελεχιακό του δυναμικό λέγοντας ότι είναι υπάλληλοι, μόνιμοι ή αορίστου χρόνου και πληρώνονται από το Δήμο, ενώ πρόσθεσε: «Το Τμήμα έγινε πριν δύο μήνες και πριν συγκροτηθεί διαλύεται γιατί συνέπεσε με τις διαθεσιμότητες».

Επίσης, απαντώντας στο Σώμα με αφορμή την απόφαση της Ryanair να καταστήσει βάση την πόλη των Χανίων, είπε: «Κάνουμε λάθος αν στραφούμε στο τι κάνουν οι ναυτιλιακές και οι αεροπορικές εταιρίες που λειτουργούν με βάση τα δικά τους συμφέροντα. Εμείς, πρόσθεσε, πρέπει να δημιουργήσουμε υποδομές για να είναι ελκυστική η περιοχή μας. Κάνουμε πολιτική προβολής της περιοχής μας.

Η αγορά αναγκάζει τις εταιρίες να βάζουν πτήσεις. Αυτό που έχουμε δικαίωμα να κάνουμε το κάνουμε με το παραπάνω. Αναπτύχθηκε εξαιρετικά αξιόλογη συνεργασία μεταξύ Δήμου και φορέων και έγινε περαιτέρω αξιοποίηση του διαδικτύου και πλέον έχουμε ένα σύγχρονο, ελκυστικό site χωρίς ένα ευρώ.

H επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ζέττα Μακρή χαρακτήρισε σωστή την τοποθέτηση του Δημάρχου που είπε ότι η αγορά έχει τους δικούς της κανόνες, αλλά τόνισε πως και ο προσωπικός παράγοντας έχει σημασία.

Ο σύμβουλος Γ. Μουλάς τόνισε πως συμφωνεί με τους άξονες δράσης, αλλά σημείωσε πως χρειάζεται διεύρυνση και αλλαγές ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ είπε πως πρέπει να δοθούν κίνητρα για να γίνουν μεγάλα ξενοδοχεία στην πόλη, αλλά και για ένα μεγάλο συνεδριακό κέντρο.

«Πρέπει να αξιολογηθούν και προβληθούν οι αρχαιολογικοί χώροι, να γίνει ένα αρχαιολογικό πάρκο ώστε οι διερχόμενοι τουρίστες να μένουν στο Βόλο. Η πόλη πάσχει σε καθαριότητα και πράσινο.

Επίσης πρέπει να γίνει προβολή της αγοράς της πόλης, τόνισε ο κ. Μουλάς, ενώ πρόσθεσε πως βρίσκονται σε κίνδυνο οι δυο πύλες, το Λιμάνι (ενδέχεται να υπαχθεί στη Θεσσαλονίκη), το τέρμιναλ που πρέπει να ξεμπλοκάρει και το Αεροδρόμιο, το οποίο αναπτύσσεται με σπασμωδικές κινήσεις. Επίσης ανέφερε πως με φθηνότερες υπηρεσίες θα μπορούσε να αναπτυχθεί το Αεροδρόμιο και πρότεινε να αποκτήσει το ταχύτερο δυνατόν οδική και σιδηροδρομική σύνδεση με όλες τις θεσσαλικές πόλεις.

Τέλος είπε πως πρέπει να αναπτυχθεί ο αθλητικός τουρισμός, με την αξιοποίηση του Πανθεσσαλικού Σταδίου κ.ά. και η πόλη να στραφεί στις αγορές των Βαλκανίων και της Τουρκίας για να έχει τουριστικά οφέλη.

Η μείζονα μειοψηφία τελικά καταψήφισε το σχέδιο χαρακτηρίζοντάς το μη αναπτυξιακό.

Ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος, τόνισε -μεταξύ άλλων- ότι θα πρέπει να υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός και όχι άναρχη ανάπτυξη και έργα υποδομής που έχουν οδηγήσει ακόμη και στην καταστροφή του περιβάλλοντος και παράλληλα να στηριχτεί ο εσωτερικός τουρισμός, ενώ καταψήφισε το σχέδιο.

Αντιθέτως ο επικεφαλής των Δρόμων Συνεργασίας Ι. Μολοχίδης το ενέκρινε, τονίζοντας παράλληλα τη σπουδαιότητα στήριξης του εσωτερικού τουρισμού. Τέλος είπε ότι θα πρέπει να διεκδικηθεί η κατασκευή και άλλων υποδομών για το αεροδρόμιο, ενώ συμφώνησε γενικότερα με την προβολή είτε μέσω διαδικτύου είτε εκθέσεων είτε με άλλους τρόπους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου