ΤΟΠΙΚΑ

Αδυνατούν να πληρώσουν το νερό

αδυνατούν-να-πληρώσουν-το-νερό-235944

Τριάντα πέντε νοικοκυριά στο Βόλο

έμειναν μέσα στον Ιούλιο χωρίς νερό, αφού δεν είχαν να πληρώσουν τους

λογαριασμούς τους στη ΔΕΥΑΜΒ, ωστόσο ακόμη και για αυτές τις περιπτώσεις η

Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης έδωσε παράταση στους οφειλέτες,

ενώ νωρίτερα τους κάλεσε σε διακανονισμό.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή

Από τη

δύσκολη θέση να μη χρειαστεί να διακόψει την σύνδεση του νερού σε δημότες που δεν έχουν να πληρώσουν

προσπαθεί να ξεφύγει η ΔΕΥΑΜΒ, δίνοντας

παρατάσεις και καλώντας σε διακανονισμό ειδικά τους πολίτες που ανήκουν σε ευπαθείς

ομάδες.

Ωστόσο όπως

τόνισαν από την Δημοτική Επιχείρηση δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τη διακοπή νερού

σε τριάντα πέντε νοικοκυριά της πόλης ακόμη και τις θερμές μέρες του Ιουλίου. Σύμφωνα

με τα στοιχεία που έδωσε η ΔΕΥΑΜΒ

για τον μήνα Μάιο χρειάστηκε να διακόψει την σύνδεση σε 600 νοικοκυριά, ενώ τον

Ιούνιο έγιναν 300 διακοπές.

Αυτό που

αξίζει να σημειωθεί είναι ότι περίπου το 50% των πολιτών του Βόλου δεν

πληρώνουν άμεσα τους λογαριασμούς του νερού και προχωρούν σε διακανονισμό.

Χαρακτηριστικά

όπως ανέφερε ο κ. Αντώνης Μάνδαλος,

υπεύθυνος διακοπών και επανασυνδέσεων ΔΕΥΑΜΒ:

«Προσπαθούμε τώρα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες να κάνουμε όσες λιγότερες

διακοπές νερού μπορούμε. Κατανοούμε και αναγνωρίζουμε τη δυσχερή θέση στην

οποία έχουν περιέλθει οι συμπολίτες μας, εξ αιτίας των σκληρών οικονομικών

μέτρων».

Σύμφωνα με

τους αρμόδιους της Υπηρεσίας, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δίνεται μια

παράταση σε όσους οφείλουν παλιότερους λογαριασμούς, πρώτον γιατί υπάρχει

έλλειψη προσωπικού τους συγκεκριμένους μήνες (λόγο αδειών) και δεύτερον γιατί

υπάρχει μεγαλύτερη κατανόηση λόγω καιρικών συνθηκών.

Ένα ακόμη

πρόβλημα που καλούν να αντιμετωπίσουν στη ΔΕΥΑΜΒ είναι το γεγονός ότι πολλοί

ιδιοκτήτες προτρέπουν τους αρμόδιους της Υπηρεσίας να διακόψουν τη σύνδεση του

νερού, στους ενοικιαστές των σπιτιών τους , οι οποίοι καθυστερούν να πληρώσουν

τους λογαριασμούς.

Σημειώνεται

ότι το φαινόμενο της καθυστέρηση πληρωμής των λογαριασμών έχει παγιωθεί τον

τελευταίο χρόνο που οξύνθηκε η κρίση και κάθε μέρα τουλάχιστον 10 λογαριασμοί

οδηγούνται σε διακανονισμό.

Στην ουσία αυτό είναι που επιζητεί και η

διοίκηση, όπως επεσήμανε ο κ. Αντώνης

Μάνδαλος, δηλαδή καλεί κάθε καταναλωτή νερού που έχει πρόβλημα να

συνεννοηθεί με τις υπηρεσίες ώστε να αντιμετωπίσει πιο εύκολα ένα πιθανό μεγάλο

χρέος.

Τέλος από

τους αρμόδιους της Υπηρεσίας διευκρινίστηκε ότι δεν γίνονται διακοπές

υδροδότησης στους συμπολίτες που έρχονται εγκαίρως και ζητούν αιτιολογημένα

διακανονισμό στον τρόπο πληρωμής των οφειλών τους, ενώ αντίθετα αυτό δεν μπορεί

να ισχύει για τους συμπολίτες που δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους και

αδιαφορούν στο να προσέλθουν στην Υπηρεσία.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου