ΤΟΠΙΚΑ

Θύμα εκφοβισμού δανειολήπτρια απο διευθύντρια μεγάλης τράπεζας στο Βόλο

θύμα-εκφοβισμού-δανειολήπτρια-απο-δι-390146

Παρέμβαση εισαγγελέα ζήτησε η Ενωση Καταναλωτών Βόλου, που μιλά για ασυδοσία τραπεζών και εισπρακτικών εταιριών

Μήνυμα εκφοβισμού έλαβε δανειολήπτρια από διευθύντρια μεγάλης τράπεζας στο Βόλο, σύμφωνα με σοβαρή καταγγελία που δέχθηκε η Ένωση Καταναλωτών, με την υπόθεση να φτάνει μέχρι την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών.

Η οφειλέτρια κατήγγειλε ότι δέχθηκε απειλές από τη διευθύντρια της τράπεζας ότι θα της επιδοθεί στο χώρο εργασίας της με δικαστικό επιμελητή προσημείωση του ακινήτου της, αν δεν δεχθεί τη ρύθμιση που της προτάθηκε από το πιστωτικό ίδρυμα.

Είχαν προηγηθεί συνεχείς οχλήσεις υπαλλήλων της τράπεζας που μετέβαιναν στο χώρο εργασίας της παράνομα, με αποτέλεσμα να της δημιουργήσουν πρόβλημα ακόμη και απόλυσης.

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ζήτησε άμεσα την παρέμβαση εισαγγελέα. Μετά από εισαγγελική εντολή κλήθηκε η διευθύντρια της τράπεζας από τις αστυνομικές αρχές για συστάσεις.

Μετά από την καταγγελία περί εκφοβισμού και απειλών σε βάρος δανειοληπτών, αλλά και δεκάδες άλλες παρόμοιες καταγγελίες για διαρκείς και παράνομες οχλήσεις, η Ένωση Καταναλωτών Βόλου εξέδωσε σκληρή ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι η ασυδοσία τραπεζών και εισπρακτικών εταιριών συνεχίζεται.

Καλεί τις τράπεζες να συμμορφωθούν με τις διατάξεις των νόμων και τους υπαλλήλους να μην επιδεικνύουν «υπερβάλλοντα ζήλο», προειδοποιώντας ότι θα στραφεί εναντίον τους.

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου στη προσπάθεια στήριξης των πολιτών που εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 3869/2010 έχει ενημερώσει πάνω από 1.000 υπερχρεωμένους δανειολήπτες για το νόμο, ενώ χειρίζεται 650 περίπου φακέλους αιτήσεων ένταξης στις ρυθμίσεις, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς.

Σύμφωνα με την Ένωση, οι τράπεζες όχι μόνο δεν ανταποκρίνονται στα αιτήματα των οφειλετών με ρεαλιστικές ρυθμίσεις, αλλά προκαλούν την κοινωνία με τις παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές τους.

Οι εισπρακτικές εταιρίες, αλλά και οι ίδιες οι Τράπεζες, συνεχίζουν να ενοχλούν καθημερινά, ακόμα και όσους έχουν καταθέσει αιτήσεις ρύθμισης οφειλών στα αρμόδια Ειρηνοδικεία. Κάποιες τράπεζες: – στις προτάσεις για ρυθμίσεις δανείων και στις προτάσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού κωλυσιεργούν, απαντούν μετά από μήνες ή καθόλου. – αρνούνται να τις παραλάβουν και αντιπροτείνουν «ρυθμίσεις» με χαμηλότερα ποσά δόσεων, αλλά με ίδια ή υψηλότερα επιτόκια και αιώνιες δόσεις που αυξάνουν τελικά την οφειλή. – δεν χορηγούν βεβαιώσεις οφειλών εντός 5 ημερών, όπως είναι από το νόμο υποχρεωμένες – παρακρατούν παράνομα από τους λογαριασμούς των δανειοληπτών μισθούς, συντάξεις ακόμα και τα επιδόματα ανεργίας. – δεν αναγράφουν, όπως έχουν υποχρέωση, το επιτόκιο εκτοκισμού στις βεβαιώσεις οφειλών, προφανώς για να μην αποκαλυφθούν τα «ληστρικά» τους επιτόκια και οι Ειρηνοδίκες να μην μπορούν να υπολογίσουν με πόσα επιπλέον χρήματα έχουν επιβαρυνθεί οι δανειολήπτες.

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου καλεί τους δανειολήπτες να καταγγέλλουν παρόμοιες πρακτικές στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520) και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου