ΤΟΠΙΚΑ

Σε 35΄Βόλος – Λάρισα

σε-35΄βόλος-λάρισα-390998

Τι αναφέρει σε έκθεσή της η Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ

Μία τεχνική έκθεση από τη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε από τον περασμένο Οκτώβριο που κοινοποιήθηκε στην Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας με κοινοποίηση το Γραφείο του Περιφερειάρχη, το Γραφείο του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ και το Γραφείο του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ με την οποία επισημαίνονται τα τεράστια οφέλη που θα προκύψουν από την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας, αποτέλεσε το έναυσμα για την κινητοποίηση του Δήμου Βόλου που έβαλε το έργο στις άμεσες προτεραιότητές του.

Ειδικότερα στην τεχνική έκθεση της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ αναφορικά με την αναγκαιότητα χρηματοδότησης του έργου ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης γραμμής Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας, σημειώνονται τα εξής :

«Τα έργα που εκτελούνται στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, Θα επιφέρουν με την ολοκλήρωσή τους, αφ ενός σημαντική μείωση του χρόνου ταξιδίου, αφ” ετέρου αύξηση της χωρητικότητας της Σιδηροδρομικής Γραμμής, επιτυγχάνοντας τις προϋποθέσεις για πολύ μεγάλη αύξηση της επιβατικής και εμπορευματικής κίνησης και κατά συνέπεια δημιουργώντας σημαντικές νέες προοπτικές ανάπτυξης των γύρω περιοχών. βασικό ρόλο σε αυτή την μείωση του χρόνου ταξιδίου αλλά και στην παροχή φθηνού εισιτηρίου/κομίστρου παίζει η χρησιμοποίηση του συστήματος Ηλεκτροκίνησης για την κίνηση των συρμών. Με την ολοκλήρωση των έργων, εκτιμάται ότι η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 30 λεπτά (μειωμένη δηλαδή σχεδόν κατά 2 ώρες), η διαδρομή Αθήνα – Λάρισα θα γίνεται σε 2 ώρες και 30 λεπτά (μειωμένη κατά μιάμιση ώρα περίπου) και η διαδρομή Αθήνα – Βόλος θα γίνεται σε 3 ώρες και 25 λεπτά (μέσω της υφιστάμενης γραμμής, χωρίς ηλεκτροκίνηση του τμήματος Λάρισα – Βόλος)».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου