ΤΟΠΙΚΑ

Πληθώρα καταγγελιών για τις τηλεπικοινωνίες

πληθώρα-καταγγελιών-για-τις-τηλεπικο-10911

Οι τηλεπικοινωνίες συγκέντρωσαν το 2017 τις περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών, αγγίζοντας το 30,4% επί του συνόλου των καταγγελιών σύμφωνα με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ).

Με αφορμή τη χθεσινή παγκόσμια ημέρα «Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας» η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ενημερώνει ότι:

«Η ΕΕΚΕ έχει δεχτεί δεκάδες τηλεφωνήματα και έχει διαχειριστεί πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές κατά εταιρειών τηλεπικοινωνιών, σχετικά με υπηρεσίες σταθερής-κινητής τηλεφωνίας και παροχής Internet.

Συνηθέστερες περιπτώσεις αφορούσαν παράτυπες χρεώσεις, παραπλανητικές πρακτικές και καταχρηστικούς όρους.

Σημειώνουμε πως η κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες» συγκέντρωσε, για το έτος 2017, τις περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών, αγγίζοντας το 30,4% επί του συνόλου των καταγγελιών, ξεπερνώντας ακόμα και τις καταγγελίες σχετικά με τραπεζικές συναλλαγές (21,4%)», προσθέτει.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου