Οι τηλεπικοινωνίες συγκέντρωσαν το 2017 τις περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών, αγγίζοντας το 30,4% επί του συνόλου των καταγγελιών σύμφωνα με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ).
Με αφορμή τη χθεσινή παγκόσμια ημέρα «Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας» η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ενημερώνει ότι:
«Η ΕΕΚΕ έχει δεχτεί δεκάδες τηλεφωνήματα και έχει διαχειριστεί πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές κατά εταιρειών τηλεπικοινωνιών, σχετικά με υπηρεσίες σταθερής-κινητής τηλεφωνίας και παροχής Internet. Συνηθέστερες περιπτώσεις αφορούσαν παράτυπες χρεώσεις, παραπλανητικές πρακτικές και καταχρηστικούς όρους. Σημειώνουμε πως η κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες» συγκέντρωσε, για το έτος 2017, τις περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών, αγγίζοντας το 30,4% επί του συνόλου των καταγγελιών, ξεπερνώντας ακόμα και τις καταγγελίες σχετικά με τραπεζικές συναλλαγές (21,4%)», προσθέτει. |