ΤΟΠΙΚΑ

Νέα καταγγελία για «φούσκωμα» λογαριασμών με χρεώσεις sms

νέα-καταγγελία-για-φούσκωμα-λογαρι-157629

Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι καταγγελίες για παράνομες χρεώσεις μηνυμάτων σε λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας. Χθες απευθύνθηκε στον Ταχυδρόμο ακόμη ένας πολίτης για να καταγγείλει εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Πρόκειται για τον τέταρτο Βολιώτη που απευθύνεται στην εφημερίδα ενώ αναζητά να βρει το δίκιο του. Πανελλαδικά έχουν γίνει χιλιάδες καταγγελίες. Εταιρείες Πολυμεσικής Πληροφόρησης βομβαρδίζουν τους συνδρομητές με μηνύματα από πενταψήφια νούμερα και φουσκώνουν τους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας εν μέσω κρίσης.

Στις 28 Δεκεμβρίου ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ δημοσίευσε ρεπορτάζ με τίτλο «56χρονος Βολιώτης θύμα απάτης». Το δημοσίευμα είχε προκαλέσει τότε την αντίδραση του αναγνώστη της εφημερίδας Γιώργου Χουστουλάκη, ο οποίος είχε χρεωθεί αδίκως με μηνύματα από πενταψήφια νούμερα και είχε προσφύγει επιτυγχάνοντας να δικαιωθεί. Ο κ. Χουστουλάκης προθυμοποιήθηκε μέσω του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ να παρέχει τη συνδρομή του σε οποιονδήποτε αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα.

Μετά την εξέλιξη αυτή, 59χρονος Βολιώτης κατήγγειλε την περασμένη εβδομάδα τη δική του περιπέτεια ζητώντας να έρθει σε επικοινωνία με τον κ. Χουστουλάκη, ενώ χθες για τον ίδιο λόγο απευθύνθηκε στην εφημερίδα ακόμη ένας αναγνώστης. Πρόκειται για τον 82χρονο Βολιώτη, ο οποίος εξέφρασε μεγάλη οργή και αγανάκτηση.

Για τον ηλικιωμένο το πρόβλημα ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο, οπότε ένα μήνυμα από πενταψήφιο νούμερο χρέωσε τον λογαριασμό του με το ποσό των 25 ευρώ.

Ο καταναλωτής απευθύνθηκε τηλεφωνικά στις πληροφορίες της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας του για να ζητήσει εξηγήσεις και η απάντηση που έλαβε ήταν ότι τα μηνύματα αφορούσαν σε υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης. Το μόνο που μπορούσε να γίνει στην περίπτωσή του, όπως τον ενημέρωσαν, ήταν να ενεργοποιηθεί φραγή εισερχόμενων μηνυμάτων.

Ο 82χρονος πλήρωσε τον λογαριασμό κανονικά και δέχτηκε να γίνει η φραγή, όμως στον επόμενο λογαριασμό του Δεκεμβρίου βρήκε χρεωμένα άλλα έξι μηνύματα με το συνολικό ποσό των 10 ευρώ. «Ήταν όλα αναπάντητα και περασμένα στα ανεπιθύμητα», είπε εξοργισμένος και δήλωσε ότι όλο αυτό τον καιρό περίμενε να περάσουν οι γιορτές για να προσφύγει.

Ο συνδρομητής κατέβαλε το ποσό των 10 ευρώ όμως επισήμανε ότι επρόκειτο για ακόμη μία άδικη χρέωση.
«Για ποιο λόγο να καταβάλλω χρήματα για μηνύματα που στέλνουν άλλοι; Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σύμφωνα με τη σύμβαση που έχω συνάψει υποτίθεται ότι με προστατεύει από τη χρέωση εισερχόμενων μηνυμάτων και τη δράση απατεώνων. Γιατί επιτρέπουν να γίνονται τέτοιες διασυνδέσεις; Δυσφημίζονται και οι ίδιοι ενώ επιβαρύνουν τους καταναλωτές με χρηματικά ποσά που σε εποχές κρίσης δεν περισσεύουν» αναφέρει.

Ο 82χρονος πλήρωσε κανονικά τα ποσά που του χρέωσαν, καθώς σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα του έκοβε τη σύμβαση. Δεν προτίθεται όμως και να καταθέσει τα όπλα, αλλά όπως λέει θα κινηθεί προκειμένου η κατάφορη αδικία να σταματήσει.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου