ΤΟΠΙΚΑ

Υπέρ του αποχετευτικού δικτύου στα Λεχώνια το Δημοτικό Συμβούλιο

υπέρ-του-αποχετευτικού-δικτύου-στα-λε-166489

Απόφαση για την κατασκευή αποχετευτικού δικτύου στις δημοτικές ενότητες Ανω Λεχωνίων, Κάτω Λεχωνίων και Πλατανιδίων από τη ΔΕΥΑΜΒ, έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου. Υπέρ του έργου τάχθηκε σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο, όμως οι αντιπολιτεύσεις διαχώρισαν τη θέση τους για το θέμα της χωροθέτησης του αντλιοστασίου στα Πλατανίδια, για το οποίο έχουν εκφράσει αντιδράσεις και οι κάτοικοι της περιοχής.

Την απόφαση των κατοίκων που ζητούν αλλαγή χωροθέτησης, μετέφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο πρόεδρος των Ανω Λεχωνίων, Νίκος Νομικός, ο οποίος ανέφερε ότι το αντλιοστάσιο θα είναι ανάμεσα σε τρία μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος, ένα ξενοδοχείο και δύο επιχειρήσεις ενοικιαζομένων δωματίων, σε έδαφος που δημιουργήθηκε από μπαζώματα, ενώ υπάρχει λύση με τη μεταφορά του λίγα μέτρα παραπάνω σε οικόπεδο που δεν επηρεάζει κανέναν.

Ο επικεφαλής των Δρόμων Συνεργασίας, Μ. Πατσιαντάς ζήτησε να εξεταστεί η λύση της μεταφοράς του αντλιοστασίου στα Πλατανίδια.

Ο δημοτικός σύμβουλος της Επιλογής Ευθύνης, Νίκος Στόικος, έθεσε ζήτημα παρεμβάσεων στην αιγιαλίτιδα ζώνη και όχλησης των τουριστικών επιχειρήσεων τη θερινή περίοδο, οπότε και περιμένουν να δουλέψουν, και ζήτησε αναβολή για να εξεταστεί εκ νέου η χωροθέτηση του αντλιοστασίου.

Υπέρ της αναβολής τάχθηκε ο επικεφαλής της ΛΑΣ, Αποστόλης Νάνος, που υπογράμμισε ότι για τέτοια έργα χρειάζεται η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Αρης Σαββάκης, μίλησε για ένα σημαντικό έργο, με το οποίο γίνεται ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση θωράκισης του Παγασητικού κόλπου. «Αντί όμως να δείτε το δάσος, κοιτάτε το δέντρο», είπε αναφερόμενος στη χωροθέτηση του αντλιοστασίου στα Πλατανίδια. «Η περιοχή θεωρήθηκε ως η καταλληλότερη από τους μελετητές. Το δε αντλιοστάσιο θα είναι τελευταίας σύγχρονης τεχνολογίας, χωρίς θορύβους και οσμές και θα κατέβει σε βάθος έξι έως οκτώ μέτρων. Και στον Αγιο Κωνσταντίνο υπάρχει αντλιοστάσιο ανάμεσα από καφετέριες και μάλιστα παλιότερης τεχνολογίας, και ποτέ δεν υπήρξαν παράπονα», διευκρίνισε ο ίδιος.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου