ΤΟΠΙΚΑ

Δημιουργικές παρεμβάσεις για μαθητές του 7ου Γυμνασίου

δημιουργικές-παρεμβάσεις-για-μαθητέ-361898

Σύσκεψη με θέμα τον απολογισμό δράσης και τον σχεδιασμό της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς για το παράρτημα του 7ου Γυμνασίου Βόλου, το οποίο στεγάζεται στους χώρους του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή.

Στην παραπάνω σύσκεψη συμμετείχαν οι: Ευθυμία Μούτου , Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Ανηλίκων (ΙΑΑΑΒ), Σωκράτης Σαβελίδης, Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Περικλής Φασουράκης, Διευθυντής 7ου Γυμνασίου Βόλου και Ελπίδα Πανάγου, Υποδιευθύντρια 7ου Γυμνασίου Βόλου.

Στη σύσκεψη έγινε απολογισμός της διετούς λειτουργίας του σχολείου , στον οποίο διαπιστώθηκε η θετική του συμβολή στη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη και εξέλιξη των μαθητών. Παράλληλα έγινε προγραμματισμός της νέας σχολικής χρονιάς στον οποίο τονίστηκε πως οι ιδιομορφίες του συγκεκριμένου σχολείου δεν αποτελούν εμπόδιο, αλλά μια πολυδιάστατη πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς που αγκαλιάζουν τη συγκεκριμένη δομή. Συγκεκριμένα προγραμματίστηκαν επιμορφωτικές δράσεις σε συνεργασία με τη Β/θμια Εκπαίδευση, τους αρμόδιους Σχολικούς Συμβούλους και σχετικούς φορείς.

Στόχος αποτελεί ο σχεδιασμός και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων με σκοπό την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και την παροχή ευκαιριών για ισότιμη διαβίωση στο κοινωνικό περιβάλλον, με γνώμονα την θέση ότι η εμπειρία του εγκλεισμού μπορεί και πρέπει να μετατραπεί σε ευκαιρία επαναπροσδιορισμού της στάσης ζωής των νέων μαθητών.

Η λειτουργία του σχολείου ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2015 και με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας παρατάθηκε η λειτουργία του για δύο χρόνια. Το σχολείο αυτό προσέφερε και προσφέρει υπηρεσίες σε μαθητές, που αν και βρίσκονται ακόμη στα «άγουρα χρόνια της ζωής τους» , έχουν περάσει και περνούν πολύ χρόνο σε χώρους εγκλεισμού.

Στόχος του σχεδιασμού για την νέα εκπαιδευτική χρονιά είναι να πραγματοποιηθούν δράσεις «στην απογευματινή ζώνη είτε με συναδέλφους είτε με άλλους εθελοντές, καλλιτέχνες, επαγγελματίες, για να κάνουμε πιο δημιουργικά και τα απογεύματά τους» όπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η κ. Πανάγου. Παράλληλα, η υπεύθυνη της ίδιας σχολικής δομής υπογράμμισε τη ζέση με την οποία αγκαλιάζουν την προσπάθεια οι εκπαιδευτικοί και την λαχτάρα των μαθητών, αντίστοιχα, να αποκτήσουν γνώσεις. Οι μέθοδοι διδασκαλίας είναι προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητές τους και οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών είναι να καλύψουν τα γνωστικά τους κενά και ταυτόχρονα να τους εμφυσήσουν κοινωνικές αξίες και δεξιότητες, προκειμένου να βγουν με δυνατά εφόδια στην κοινωνία.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου