ΤΟΠΙΚΑ

Πανελλήνια διάκριση Βολιώτισσας μαθήτριας

πανελλήνια-διάκριση-βολιώτισσας-μαθ-449788

Πρωτιά σε επίπεδο Θεσσαλίας και την όγδοη θέση πανελλαδικά στον 31ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας, κατέκτησε η μαθήτρια της Α’ τάξης του 8ου Γενικού Βόλου, Ιωάννα Πανάγου. Μάλιστα η 16χρονη ήταν μία από τους εννέα μαθητές σε όλη την Ελλάδα που κατάφεραν να συγκεντρώσουν βαθμολογία πάνω από 90 με άριστα το 100, και συγκεκριμένα, 90,5.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 1.403 μαθητές, εκ των οποίων μόλις οι 230 πέτυχαν βαθμολογία πάνω από 60 και πολύ λιγότεροι αρίστευσαν.

Η κατανομή των βαθμολογιών παρουσίασε σαφή μετατόπιση προς χαμηλότερες βαθμολογίες, ενώ ο αριθμός των γραπτών με βαθμολογίες από 80-100, σε σχέση με τις αντίστοιχες του 30ου ΠΜΔΧ ήταν σχετικά σταθερός σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, το 2,50% των μαθητών συγκέντρωσε βαθμολογία 80-100, έναντι του 1,63% του 2016 και του 2,52% του 2015.

Παράλληλα καταγράφτηκε μικρότερη συμμετοχή μαθητών στον διαγωνισμό σε σχέση με το 2016, κάτι που αποδίδεται στην απομάκρυνση των μαθητών από το μάθημα της χημείας από τη στιγμή που περικόπηκε η ύλη του μαθήματος.

Η 16χρονη πάντως Ιωάννα Πανάγου, δηλώνει λάτρης των θετικών επιστημών. «Η χημεία, η φυσική και τα μαθηματικά είναι από τα μαθήματα που με ενδιαφέρουν, όχι μόνο επειδή θα ακολουθήσω τη θετική κατεύθυνση, αλλά κυρίως, γιατί η επίλυση ενός δύσκολου προβλήματος μου δίνει ευχαρίστηση και την αίσθηση του επιτεύγματος», αναφέρει. Δήλωσε «χαρούμενη χαρούμενη για αυτή μου την επιτυχία. Αισθάνομαι ικανοποίηση γιατί οι κόποι μου δικαιώθηκαν. Μου αρέσει να παίρνω μέρος σε τέτοιους διαγωνισμούς, χωρίς ο τελικός μου στόχος να είναι πάντα η επιτυχία, αλλά η εμπειρία που αποκομίζω».

Αποκάλυψε δε και το μυστικό της επιτυχίας της: «δεν αγχώθηκα ποτέ, ούτε προετοιμάστηκα ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Ήταν αποτέλεσμα όλης της εξάσκησης και της προσπάθειας που κατέβαλα καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Πήρα μέρος και στους διαγωνισμούς της φυσικής και των μαθηματικών και διακρίθηκα, όχι όμως με πρωτιά». Η 16χρονη προτρέπει τους συμμαθητές της να λαμβάνουν μέρος στους μαθητικούς διαγωνισμού, γιατί είναι ένας τρόπος να μετρήσουν τις δυνάμεις τους, να δουν πού τα καταφέρνουν καλύτερα και πού υστερούν, προκειμένου να προετοιμαστούν για εξετάσεις στο μέλλον, όπως για παράδειγμα οι πανελλαδικές.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου