ΤΟΠΙΚΑ

Στην κυκλοφορία και πάλι η Φιλελλήνων

στην-κυκλοφορία-και-πάλι-η-φιλελλήνων-851206

Σε διάστημα λιγότερο από ένα μήνα θα δοθεί ξανά στην κυκλοφορία το ρεύμα της οδού Φιλελλήνων, το οποίο παραμένει κλειστό για πολλούς μήνες λόγω της κατασκευής του πολυώροφου χώρου στάθμευσης στη συμβολή της με την οδό Δημητριάδος.

Επιπλέον, η κατασκευάστρια εταιρία είναι έτοιμη για την επανέναρξη των εργασιών κατασκευής αμέσως μετά την έκδοση της απαραίτητης οικοδομικής άδειας, με βάση τη νέα τροποποιημένη μελέτη του έργου και η οποία κατατέθηκε προχθές και πήρε αριθμό πρωτοκόλλου από την Πολεοδομία του Δήμου, όπως έγραψε χθες ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

Όπως επεσήμανε χθες σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Βόλου κ. Αλέκος Βούλγαρης, η τροποποίηση της αρχικής μελέτης του έργου αποφασίστηκε, προκειμένου να εξασφαλιστούν δεκάδες επιπλέον θέσεις πάρκινγκ στο κτήριο για να καλυφθούν όσο το δυνατό περισσότερες ανάγκες στάθμευσης στο κέντρο, αλλά και για γίνει πιο λειτουργικό το κτήριο και με πιο πολλούς χώρους. Πιο συγκεκριμένα οι επιπλέον θέσεις που εξασφαλίζονται μετά την τροποποίηση της μελέτης είναι 57.

Όσον αφορά στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην οδό Φιλελλήνων, ο Δήμαρχος Βόλου με έγγραφό του προς την ανάδοχο εταιρία ζητά την άμεση απομάκρυνση του γερανού, ώστε να ανοίξει το ρεύμα καθόδου από την Πολυμέρη προς τη Δημητριάδος, το οποίο παραμένει κλειστό, γεγονός που θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό κυκλοφοριακά την περιοχή αυτή. Η απομάκρυνση του γερανού, σύμφωνα με τον εργολάβο του έργου, εκτιμάται ότι θα γίνει μέσα στο αμέσως προσεχές διάστημα.

Αναφορικά με την τροποποίηση της μελέτης του κτηρίου στάθμευσης, αυτή έχει ήδη εγκριθεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων και από το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου και έτσι η κατασκευή του έργου είναι δυνατό να ξεκινήσει αμέσως μετά την έκδοση της άδειας.

Αλλαγή στην τοιχοποιία

Η βασικότερη τροποποίηση αφορά στην κατασκευή της εξωτερικής τοιχοποιίας του κτηρίου, η οποία θα είναι μεταλλική αντί για μπετόν και αυτό, όπως τόνισε ο κ. Βούλγαρης, επιλέχθηκε να γίνει για να μεγαλώσει ο εσωτερικός χώρος. Με τον τρόπο αυτό οι θέσεις στάθμευσης που θα διαθέτει το πολυώροφο πάρκινγκ θα είναι 252, αντί 195 που προέβλεπε η αρχική μελέτη.

Ακόμη προβλέπεται να κατασκευαστούν 7 υπόγεια αντί για 5, ενώ οι όροφοι του κτηρίου παραμένουν 7. Τροποποιήσεις έγιναν και στις ράμπες ανόδου και καθόδου με στόχο να είναι πιο εύκολη η κίνηση των οχημάτων.

Με τη νέα μελέτη προβλέπεται επίσης να υπάρξει και μικρή αύξηση στο εμβαδόν των καταστημάτων τα οποία θα διαθέτει το κτήριο. Ειδικότερα στο ισόγειο θα δημιουργηθούν τρία καταστήματα, στον πρώτο όροφο ένα και ένα μικρό κατάστημα στο υπόγειο.

Να σημειωθεί πως με τις τροποποιήσεις αυτές αλλάζει και το κόστος κατασκευής του έργου και, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αναδόχου εταιρίας από τα 4,5 εκατ. ευρώ που είχε αρχικά προϋπολογιστεί, θα φτάσει τα 6,602 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Βόλου, το επιπλέον ποσό θα καλυφθεί από τον ανάδοχο, μετά από σχετική συμφωνία που επιτεύχθηκε, προκειμένου να μην υπάρξει οικονομική επιβάρυνση του Δήμου.

Δήλωση του Π. Μαρκάκη

Σχολιάζοντας την αύξηση του κόστους κατασκευής του πάρκινγκ της Φιλελλήνων, ο κ. Μαρκάκης ανέφερε τα εξής: «Αυτά τα «παραμύθια της Χαλιμάς» για αύξηση του κόστους κατασκευής του πάρκινγκ της Φιλελλήνων από 4,5 εκ. ευρώ σε 6,602 εκ. ευρώ που θα το καλύψει ο εργολάβος, είναι για να απευθύνονται στους ψηφοφόρους που τους απέμειναν και τους ανθρώπους που δεν ξέρουν από τη διαδικασία λειτουργίας και τη νομοθεσία των δημοσίων έργων. Σε ένα έργο που ξεκίνησε με μελέτη – κατασκευή και δεν προβλέπεται καμία διαδικασία κοστολόγησης, μια φανταστική υπερβαίνουσα δαπάνη για την οποία δε βάζει κανείς υπογραφή, είναι πρόσχημα για να καλυφθεί μία παράνομη διαδικασία που στοίχησε από το βολιώτικο λαό επί μία τετραετία ένα κτήριο στάθμευσης και μία απίστευτη κυκλοφοριακή ταλαιπωρία, η οποία ευτυχώς θα λήξει με τον τερματισμό της θητείας της δημοτικής Αρχής, στην οποία ούτε το ΠΑΣΟΚ έχει πλέον εμπιστοσύνη».

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου