ΤΟΠΙΚΑ

Ποσό 400.000 ευρώ για το δρόμο Ζαγοράς

ποσό-400-000-ευρώ-για-το-δρόμο-ζαγοράς-851206

Με τον κίνδυνο να είναι πλέον ορατός για την οδική αποκοπή της Ζαγοράς για το υπόλοιπο της καλοκαιρινής σεζόν εξαιτίας ρηγματώσεων στο 41ο km της Ε.Ο., καθιστώντας την υφιστάμενη στο σημείο γέφυρα επικίνδυνη, ο Νομάρχης Μαγνησίας Απόστολος Παπατόλιας ζητά την έκτακτη οικονομική ενίσχυση της ΝΑΜ από το Υπουργείο Εσωτερικών ύψους 400.000 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημιάς.

Πιο συγκεκριμένα ένα ρήγμα στο κατάστρωμα του δρόμου οδήγησε τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΝΑΜ στη διερεύνηση των αιτίων και αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για μια επικίνδυνη παγίδα, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε με μια σεισμική δόμηση είτε από την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων που διέρχονται καθημερινά.

Το έργο είναι απαραίτητο να γίνει για την αποκατάσταση του δρόμου, ωστόσο η ανακατασκευή ενός μεγάλου τεχνικού έργου που θα ξεπεράσει τις 400.000 ευρώ και αυτή τη στιγμή η ΝΑΜ δεν έχει τη δυνατότητα να διαθέσει.

Πέρα όμως από τον άμεσο κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος σε περίπτωση κατάρρευσης της παλαιάς γέφυρας, θα υπάρχει διακοπή της κυκλοφορίας και απομόνωση μιας ολόκληρης περιοχής. Παράλληλα τα μήλα που αποτελούν το μοναδικό προϊόν της περιοχής συσκευάζονται και συντηρούνται σε βιομηχανικά ψυγεία της περιοχής και διακινούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου στις αγορές της Αθήνας, Θεσσαλονίκης κ.λ.π.

Για το λόγο αυτό και επειδή είναι επιτακτική η ανάγκη να αντιμετωπισθεί άμεσα το θέμα πριν από τη χειμερινή περίοδο, κατά την οποία θα είναι πολύ δύσκολο όχι μόνο να λειτουργήσει το εργοτάξιο, αλλά και να επιχειρηθεί η προσωρινή εκτροπή της κυκλοφορίας μέσα από την κοίτη του χειμάρρου, ο κ. Παπατόλιας ζητά οικονομική ενίσχυση από το Υπουργείο Εσωτερικών.

«Η ΝΑΜ πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα τις διαδικασίες σύνταξης των απαιτούμενων μελετών, ωστόσο δεν έχουμε καμία απολύτως δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε την ανακατασκευή του έργου» τονίζει ο κ. Παπατόλιας, ζητώντας οικονομική ενίσχυση ποσού 400.000 ευρώ.

Από την πλευρά του ο αντινομάρχης έργων Ηλίας Ξηρακιάς επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η σημερινή αδυναμία της ΝΑΜ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις συντήρησης του οδικού δικτύου δεν οφείλεται μόνο στη δύσκολή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας, αλλά και στη μεταβίβαση, το 2008, της αρμοδιότητας συντήρησης και του εθνικού οδικού δικτύου των Νομών, που μέχρι τότε ανήκε στην ευθύνη της Περιφέρειας, στις Νομαρχίες, χωρίς να διατίθενται οι αντίστοιχοι πόροι, ενώ προστέθηκαν επιπλέον 200 χλμ. στη δικαιοδοσία της ΝΑΜ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου