ΤΟΠΙΚΑ

Υπολογιστές σε 12 Δημοτικά Σχολεία

υπολογιστές-σε-12-δημοτικά-σχολεία-496066

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι στα σχολεία όλης της Ελλάδος και η νέα σχολική χρονιά θα βρει τη Μαγνησία μέσα στους πιλοτικούς νομούς στους οποίους θα λειτουργήσουν δημοτικά σχολεία με το αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα.
 
Ειδικότερα τα σχολεία τα οποία θα λειτουργήσουν από το Σεπτέμβριο με το νέο πρόγραμμα είναι τα 10o Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 11ο Δ.Σ Βόλου, 12ο Δ.Σ Βόλου, 13ο Δ.Σ. Βόλου, 21ο Δ.Σ. Βόλου, 32ο Δ.Σ Βόλου, 2o Δ.Σ. Ν. Ιωνίας, 4ο Δ.Σ. Ν. Ιωνίας, 6ο Δ.Σ. Ν. Ιωνίας, 8ο Δ.Σ. Ν. Ιωνίας, 2o Δ.Σ. Αγριάς και το 1ο Δ.Σ. Σκιάθου.
Από το πιλοτικό πρόγραμμα αποκλείστηκε το  2ο Δ.Σ. Ν. Αγχιάλου, το οποίο είχε ενταχθεί αρχικά.
Στα παραπάνω σχολεία θα πραγματοποιηθούν επιμέρους αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα και θα περιλαμβάνουν την αύξηση κατά μία ώρα του γλωσσικού μαθήματος στις Α’ και Β’ τάξεις, την αύξηση κατά μία ώρα των μαθηματικών στις Α’ και Β’ τάξεις, την Αισθητική Αγωγή η οποία περιλαμβάνει τα Εικαστικά, τη Μουσική και τη Θεατρική Αγωγή.
Οι ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται κατά δύο ώρες για τις Α’, Β’ , Γ και Δ’ τάξεις, ενώ στις Α’, Β’, Γ’, Δ’ η μία διδακτική ώρα της Φυσικής Αγωγής θα διατίθεται για χορούς.
Επιπλέον, προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α’ και Β’ τάξεις για δύο ώρες και αυξάνεται κατά μία ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις. Προστίθεται το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας για δύο ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.
Προκειμένου τα σχολεία να μπορέσουν να υλοποιήσουν το πιλοτικό πρόγραμμα, το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να τα υποστηρίξει προμηθεύοντάς τα με δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (laptops), ένα ερμάριο για την αποθήκευσή τους και εγκατάσταση τοπικού δικτύου σε αίθουσες διδασκαλίας τους.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στον εκπαιδευτικό χάρτη και την είσοδο των νέων τεχνολογιών στα σχολεία, ο αναπληρωτής διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιάννης Αθανασούλης επεσήμανε πως ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μπορεί να γίνει ένα επιπλέον χρήσιμο εργαλείο για την εκπαίδευση, αρκεί ο εκπαιδευτικός να το χρησιμοποιεί εκεί που πρέπει και σύμφωνα με τις οδηγίες και το πρόγραμμα που θα του δοθεί.
 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου