ΤΟΠΙΚΑ

Μείωση 30% στην κατανάλωση ψωμιού

μείωση-30-στην-κατανάλωση-ψωμιού-674142

Σημαντική μείωση παρατηρείται στις ποσότητες ψωμιού που προμηθεύονται οι Βολιώτες από τα αρτοποιεία της γειτονιάς, η οποία υπολογίζεται αριθμητικά σε ποσοστό 30% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά δεδομένα.

Το συγκεκριμένο φαινόμενο αποδίδεται στην οικονομική ύφεση, που έχει περιορίσει, με τη σειρά της, την αγοραστική δυνατότητα, του καταναλωτικού κοινού.

«Ο κόσμος έρχεται όλο και πιο αραιά στα καταστήματα, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα κατά μέσο όρο, σε αντίθεση με την περίοδο πριν από την κρίση» όπως αναφέρει ο Δημήτρης Γκίκας, πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Μαγνησίας, «Δήμητρα», μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, για να προσθέσει ότι πριν από την κρίση, οι καταναλωτές αγόραζαν σε καθημερινή βάση ψωμί από τα αρτοποιεία της γειτονιάς.

Είναι πλέον προφανές ότι πολλοί κάνουν αναγκαστικά περικοπές ακόμη και στα αναγκαία είδη διατροφής, όπως το ψωμί, λόγω της οικονομικής δυστοκίας στην οποία έχουν περιέλθει.

Στο μεταξύ, αυξάνονται τα αιτήματα για βοήθεια, που διατυπώνουν σε επαγγελματίες, άνθρωποι που κάποτε είχαν την οικονομική δυνατότητα να γεμίζουν τα ντουλάπια, το ψυγείο και το τραπέζι τους, με δεκάδες αγαθά, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των μελών της οικογένειάς τους. Παράλληλα, ωστόσο, οι επαγγελματίες του κλάδου συνδράμουν με κάθε διακριτικότητα δεκάδες οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν ούτε ένα καρβέλι ψωμί για τα παιδιά τους.

«Ανέκαθεν οι αρτοποιοί, και χωρίς να έχει γίνει γνωστό αυτό, βοηθούσαν με διακριτικότητα τα σπίτια γαλήνης και τα κοινωνικά παντοπωλεία και οπουδήποτε ο καθένας μπορούσε να συνδράμει από μόνος του και συνεχίζουμε όλοι οι συνάδελφοι να βοηθάμε μεμονωμένες περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν ανάγκη» όπως υπογραμμίζει ο κ. Γκίκας, δίνοντας το στίγμα της κοινωνικής ευαισθησίας που διαπνέει τα μέλη του κλάδου.

Η μείωση της επισκεψιμότητας του κόσμου στα αρτοποιεία της γειτονιάς, συνεπάγεται αυτόματα πολλαπλάσιες προσπάθειες από την πλευρά των επαγγελματιών, προκειμένου να στηρίξουν εκ των ενόντων τις επιχειρήσεις τους, οι οποίες είναι οικογενειακές, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, λόγω της προσπάθειας των επαγγελματιών να ανταποκριθούν στα λειτουργικά έξοδα και τις καθημερινές υποχρεώσεις τους.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου