ΤΟΠΙΚΑ

Ανάσα τα προγράμματα ΛΑΕΚ για τον εμπορικό κόσμο εκτιμά η αγορά

ανάσα-τα-προγράμματα-λαεκ-για-τον-εμπο-679373

Σημαντικό ενδιαφέρον για τα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης του ΛΑΕΚ, τα οποία αποτελούν ιδανική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις, που έχουν ανάγκες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Ταυτόχρονα, εκδηλώνεται έντονο ενδιαφέρον δικαιούχων και εμπόρων, για την εφαρμογή του προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας για νέους ανέργους ηλικίας από 25 έως 29 ετών, οι οποίοι πρόκειται να απασχοληθούν σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα.

Την εικόνα αυτή εισπράττει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου – Νέας Ιωνίας Κων. Τσέλιος, που μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ χαρακτήρισε τα συγκεκριμένα προγράμματα μία ανάσα. «Είναι σημαντική η θέσπιση προγραμμάτων τα οποία δίνουν λύση στην ανεργία και καλά θα ήταν να υλοποιούνται πιο συχνά, γιατί με αυτό τον τρόπο βρίσκουν εργασία σε καταστήματα άνεργοι, οι οποίοι αποκτούν εργασιακή εμπειρία και παράλληλα καλύπτονται οι ανάγκες τοπικών επιχειρήσεων, μέσω επιδοτούμενων προβλημάτων», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσέλιος.

Μεταφέροντας, εξάλλου, το κλίμα στην αγορά ο ίδιος εμφανίστηκε για μία ακόμη φορά προβληματισμένος, καθώς η υποτονική κίνηση έχει βγάλει εκτός κάθε προϋπολογισμού τους τζίρους στην αγορά.

Η σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα είναι ενδεικτική της γενικότερης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί σε όλα τα επίπεδα, επηρεάζοντας, όπως είναι αναμενόμενο, το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού.

Με δήλωσή του στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας, Κώστας Τσέλιος, κάνει λόγο για «πάγωμα της αγοράς» παρά το γεγονός ότι η αλλαγή σεζόν, σε θεωρητική, τουλάχιστον βάση, στρέφει το βλέμμα του καταναλωτικού κοινού στις βιτρίνες των τοπικών καταστημάτων.

Παράλληλα, ο ίδιος επισημαίνει ότι έχουν μειωθεί ακόμη και οι διερευνητικές ερωτήσεις των καταναλωτών στα τοπικά καταστήματα. Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, τουλάχιστον το τελευταίο δίμηνο χαρακτηρίζεται «πάρα πολύ άσχημη» από τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, ο οποίος τονίζει ότι η μείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος οφείλεται στη μείωση των εσόδων των καταναλωτών.

Στο πλαίσιο αυτό, τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου διερευνούν τρόπους και λύσεις, προκειμένου να τονωθεί η αγοραστική κίνηση, ενώ παράλληλα υπάρχουν σκέψεις για διοργάνωση καμπάνιας στο προσεχές διάστημα, προκειμένου να βοηθηθούν τόσο οι επαγγελματίες, όσο και οι καταναλωτές.

Γλυκερία Υδραίου

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου