ΤΟΠΙΚΑ

Θα συγχωνευθεί το λιμάνι του Βόλου;

θα-συγχωνευθεί-το-λιμάνι-του-βόλου-851206

Συγχωνεύσεις σε επίπεδο λιμένων εθνικής σημασίας, που ως γνωστόν έχουν μετατραπεί από το 2002 σε Ανώνυμες Εταιρίες, ανάμεσά τους και αυτό του Βόλου, και τα οποία θα λειτουργούν ως «δορυφορικά» για τα δύο μεγάλα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, είναι η τελευταία ενημέρωση που έχουν οι υπεύθυνοι στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Π. Σούρλα οι όποιες μελλοντικές εξελίξεις προς την κατεύθυνση αυτή είναι δύσκολο να προσδιοριστούν στην παρούσα χρονική στιγμή, αφού -όπως λέει- ακόμη δεν έχουν διαφανεί οι προθέσεις και τα σχέδια του αρμόδιου Υπουργείου Οικονομίας – Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, αν και οι όποιες επιλογές θα είναι συνάρτηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος που θα εκδηλωθεί από ξένους επενδυτές οι οποίοι θα θελήσουν να δραστηριοποιηθούν στους τομείς των θαλάσσιων μεταφορών και του διαμετακομιστικού εμπορίου.
Εξάλλου τις παρατηρήσεις του στη μελέτη που τους κατέθεσε ο Δήμος Βόλου και που αφορά στην ανάπλαση της Πλατείας Τελωνείου και τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου από το τέρμα της παραλίας μέχρι τις Αλυκές έκανε στη χθεσινή του συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.
Οι υπεύθυνοι του ΟΛΒ σημείωσαν τα σημεία της μελέτης που χρήζουν αλλαγών προκειμένου να μη δημιουργούνται προβλήματα σε διάφορες λιμενικές εγκαταστάσεις, όπως τα σημεία διέλευσης του ποδηλατοδρόμου μπροστά από τα καταστήματα της νέας ψαραγοράς, που κατά τη διάρκεια της ημέρας χρησιμοποιούνται για τη φόρτωση και την εκφόρτωση εμπορευμάτων από τους επαγγελματίες της περιοχής, καθώς και τα σημεία εισόδου και εξόδου των φορτηγών για τη νέα ιχθυαγορά χοντρικής πώλησης στην περιοχή της Μπουρμπουλήθρας.
Το συγκεκριμένο έργο που πρόκειται να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ για το οποίο έχει ανοίξει ήδη το σχετικό Μέτρο Πρόσκλησης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας συνδυάζει ένα ποδηλατόδρομο, από το ύψος της παλαιάς και νέας ιχθυαγοράς μέχρι τις Αλυκές, συνολικού μήκους 7 χιλιομέτρων, αναπλάσεις στην πλατεία στο χώρο της παλαιάς ψαραγοράς, αναπλάσεις και παρεμβάσεις με δρόμους ήπιας κυκλοφορίας με πεζόδρομους στην Πλατεία των Παλαιών και μία μεγάλη ανάπλαση στην ακτή Λαμπρόπουλου, δίπλα στην πλαζ των Αλυκών. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού είναι 2.160.000 ευρώ.
Εξάλλου με χθεσινές του δηλώσεις ο Πρόεδρος του ΟΛΒ δεν έκρυψε τη δυσφορία του για την αποζημίωση συνολικού ύψους 200.000 ευρώ που αιτείται με δικαστική απόφαση του Εφετείου Λάρισας ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Δημήτρης Γεωργιάδης. Είναι μία πολιτική θέση η τοποθέτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΒ Α.Ε., που είναι μονομετοχική με μοναδικό μέτοχο και σε ποσοστό 100% το Ελληνικό Δημόσιο. Η διαφωνία του πρώην Διευθύνοντος Συμβούλου ήταν με το Υπουργείο, όχι από τον ΟΛΒ που πρέπει να καταβάλει το ποσό, σημειώνει ο νυν Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου