ΤΟΠΙΚΑ

Φιλί ζωής στα υδροπλάνα από τη Νομαρχία

φιλί-ζωής-στα-υδροπλάνα-από-τη-νομαρχί-851206

Το φιλί της ζωής δίνουν τοπικοί φορείς και επιχειρηματίες στην εταιρία υδροπλάνων ArGoAirways ώστε να αποφύγει την αναγκαστική προσγείωση… στην οποία την οδηγούν συσσωρευμένα χρέη δύο ετών περίπου από την καθήλωση των υδροπλάνων στο έδαφος!

 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αλίκη Φωτιάδου
 
Με την θηλιά στο λαιμό τα υδροπλάνα ζητούν διέξοδο στο οικονομικό τέλμα που έχουν περιέλθει, ενώ αβέβαιη είναι η επιστροφή του υδροπλάνου στο Βόλο από τη συντήρησή του στην Ελβετία! Χθες για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στη Νομαρχία Μαγνησίας μετά από πρωτοβουλία της με τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες, ώστε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συμμετοχής τους σε μια μελλοντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας.
 
«Η διακοπή της λειτουργίας των υδροπλάνων θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την οικονομική, επιχειρηματική, εμπορική και τουριστική κίνηση της περιοχής μας. Δεν πρόκειται απλώς για τη διάσωση μιας εταιρίας που βρίσκεται σε κρίση, αλλά για τη διάσωση ενός πολύτιμου αναπτυξιακού πόρου για την περιοχή μας. Η ΝΑΜ έδειξε το έμπρακτο ενδιαφέρον της και τώρα οι τοπικοί φορείς μπορούν και πρέπει να παράσχουν τη στήριξή τους είτε συμμετέχοντας στο επιχειρηματικό σχήμα είτε δημιουργώντας ένα συλλογικό κεφάλαιο στήριξης», ανέφερε ο κ. Παπατόλιας.
 
Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Κώστας Παναγιώτου, η ArGo πλήρωνε επί δύο χρόνια όλα τα απαραίτητα έξοδα, χωρίς ωστόσο να λειτουργούν τα υδροπλάνα εξαιτίας της απίστευτης γραφειοκρατίας που έπρεπε να αντιμετωπιστεί.
 
Η εταιρία λοιπόν για δύο χρόνια πλήρωσε 260.000 ευρώ «αέρα», ενώ τα έξοδα φαντάζουν υπέρογκα, αν αναλογιστεί κανείς την τιμή της κηροζίνης, το ποσό των 29.700 ευρώ που κλήθηκαν να πληρώσουν για ground landing στη Σκιάθο και τα 70.000 ευρώ σε εισιτήρια που έχουν χαθεί εξαιτίας της μη λειτουργίας δρομολογίων σε Σκόπελο και Αλόννησο.
 
«Μπορούμε να είμαστε κερδοφόροι. Έχουμε προτάσεις για δρομολόγια από άλλα νησιά, θα γίνουν τα υδατοδρόμια, θα αλλάξει το νομοσχέδιο που περιορίζει τα δρομολόγια σε τρία την ημέρα και σίγουρα το καλοκαίρι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε τα χαμένα και να αποκτήσουμε και πάλι την αυτονομία μας. Απλά μέχρι τότε χρειαζόμαστε τη βοήθεια των φορέων και της πόλης», τόνισε ο κ. Παναγιώτου.

 

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου