ΤΟΠΙΚΑ

Φιλί ζωής στα υδροπλάνα από τη Νομαρχία

φιλί-ζωής-στα-υδροπλάνα-από-τη-νομαρχί-851206

Το φιλί της ζωής δίνουν τοπικοί φορείς και επιχειρηματίες στην εταιρία υδροπλάνων ArGo Airways ώστε να αποφύγει την αναγκαστική προσγείωση… στην οποία την οδηγούν συσσωρευμένα χρέη δύο ετών περίπου από την καθήλωση των υδροπλάνων στο έδαφος!
Με την θηλιά στο λαιμό τα υδροπλάνα ζητούν διέξοδο στο οικονομικό τέλμα που έχουν περιέλθει, ενώ αβέβαιη είναι η επιστροφή του υδροπλάνου στο Βόλο από τη συντήρησή του στην Ελβετία! Χθες για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στη Νομαρχία Μαγνησίας μετά από πρωτοβουλία της με τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες, ώστε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συμμετοχής τους σε μια μελλοντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας.
«Η διακοπή της λειτουργίας των υδροπλάνων θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την οικονομική, επιχειρηματική, εμπορική και τουριστική κίνηση της περιοχής μας. Δεν πρόκειται απλώς για τη διάσωση μιας εταιρίας που βρίσκεται σε κρίση, αλλά για τη διάσωση ενός πολύτιμου αναπτυξιακού πόρου για την περιοχή μας. Η ΝΑΜ έδειξε το έμπρακτο ενδιαφέρον της και τώρα οι τοπικοί φορείς μπορούν και πρέπει να παράσχουν τη στήριξή τους είτε συμμετέχοντας στο επιχειρηματικό σχήμα είτε δημιουργώντας ένα συλλογικό κεφάλαιο στήριξης», ανέφερε ο κ. Παπατόλιας.
Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Κώστας Παναγιώτου, η ArGo πλήρωνε επί δύο χρόνια όλα τα απαραίτητα έξοδα, χωρίς ωστόσο να λειτουργούν τα υδροπλάνα εξαιτίας της απίστευτης γραφειοκρατίας που έπρεπε να αντιμετωπιστεί.
Η εταιρία λοιπόν για δύο χρόνια πλήρωσε 260.000 ευρώ «αέρα», ενώ τα έξοδα φαντάζουν υπέρογκα, αν αναλογιστεί κανείς την τιμή της κηροζίνης, το ποσό των 29.700 ευρώ που κλήθηκαν να πληρώσουν για ground landing στη Σκιάθο και τα 70.000 ευρώ σε εισιτήρια που έχουν χαθεί εξαιτίας της μη λειτουργίας δρομολογίων σε Σκόπελο και Αλόννησο.
«Μπορούμε να είμαστε κερδοφόροι. Έχουμε προτάσεις για δρομολόγια από άλλα νησιά, θα γίνουν τα υδατοδρόμια, θα αλλάξει το νομοσχέδιο που περιορίζει τα δρομολόγια σε τρία την ημέρα και σίγουρα το καλοκαίρι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε τα χαμένα και να αποκτήσουμε και πάλι την αυτονομία μας. Απλά μέχρι τότε χρειαζόμαστε τη βοήθεια των φορέων και της πόλης», τόνισε ο κ. Παναγιώτου.
Τη στήριξή του εξέφρασε ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ Νομού Μαγνησίας Απόστολος Αρέθας, ωστόσο συγκεκριμένη απάντηση δεσμεύτηκε να δώσει εφόσον συνεδριάσει και αποφασίσει το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης.
«Είμαστε θετικοί σε όλα τα εγχειρήματα που αναπτύσσουν τον τουρισμό και συντελούν στην προβολή του τόπου μας. Η εταιρία πρέπει να μείνει και να ανδρωθεί εδώ. Είναι η μοναδική στην Ελλάδα με αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τη διώξουμε από την πόλη μας», σημείωσε ο κ. Αρέθας, ενώ θετικοί στην προοπτική στήριξης της εταιρίας εμφανίστηκαν και οι δήμαρχοι Σκοπέλου και Αλοννήσου Χ. Βασιλούδης και Π. Βλάικος αντίστοιχα, ωστόσο και οι ίδιοι δεσμεύτηκαν να δώσουν τις τελικές τους απαντήσεις μετά από αποφάσεις δημοτικών συμβουλίων.
Αναγκαία η αυτοδιαχείρηση
Ως την τελευταία ευκαιρία να αντισταθεί η Μαγνησία στη μείωση του τουρισμού χαρακτήρισε τη στήριξη της εταιρίας ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας Κ. Λεβέντης και τόνισε πως η σημερινή κατάσταση οφείλεται σε λάθη στρατηγικής.
Ωστόσο ο ίδιος πρότεινε αυτοδιαχείριση και συγκεκριμένα ότι «χρειαζόμαστε να διαχειριζόμαστε οι ίδιοι τη μεταφορά και τον τουρισμό μας. Σήμερα έχουμε καταφέρει να έχουμε δύο αεροπορικές συνδέσεις, κάτι που αν το λέγαμε πριν δύο χρόνια θα μας λοιδορούσαν. Τα καταφέραμε και έτσι μπορούμε να τα καταφέρουμε και με τα υδροπλάνα».
Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Βόλου Γιάννης Στάμος ζήτησε να σταματήσουν τα ευχολόγια και να ξεκινήσουν οι πράξεις, ενώ ο μοναδικός που ανακοίνωσε την έμπρακτη οικονομική στήριξη της εταιρίας ήταν ο κ. Θεοδώρου τόσο για προσωπικό του λογαριασμό, όσο και εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ Ολυμπιακός.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου