ΤΟΠΙΚΑ

Αλλαγή σκηνικού στις μεταφορές με τα φορτηγά αυτοκίνητα

αλλαγή-σκηνικού-στις-μεταφορές-με-τα-φ-436169

Πριν ξεκινήσουν το δρομολόγιο ζητούν προπληρωμή τοις μετρητοίς

Προπληρωμή και μάλιστα σε μετρητά πριν λύσουν το χειρόφρενο για να εκτελέσουν μεταφορές προϊόντων άρχισαν να ζητούν από χθες, οι ιδιοκτήτες φορτηγών από τη Μαγνησία. Για όποιο μεταφορικό έργο δεν υπάρχει προπληρωμή και μάλιστα τοις μετρητοίς, οι μεταφορές δεν γίνονται, σύμφωνα με το μέλος του Σωματείου Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ. Μαγνησίας, κ. Ζήση Ντελόπουλο, δεδομένου ότι όλη την προηγούμενη εβδομάδα, όσοι είχαν κεφάλαιο σε ρευστό το εξάντλησαν και πλέον δεν υπάρχει ούτε ευρώ για πετρέλαιο κίνησης ή διόδια.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σε άτυπη στάση… μεταφορών βρίσκεται ουσιαστικά ο κλάδος των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων στο νομό. Ηδη από την προηγούμενη εβδομάδα, το 60% του στόλου των φορτηγών αυτοκινήτων στο νομό, έχει σταματήσει να εκτελεί μεταφορές επειδή δεν διέθετε κεφάλαιο να γεμίσει τα ρεζερβουάρ και να πληρώσει διόδια πριν βγει για μεροκάματο. Οι υπόλοιποι «στέγνωσαν» από χρήματα ή έχουν αδυναμία πρόσβασης στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και πλέον ζητούν προπληρωμή σε μετρητά πριν αναλάβουν τη μεταφορά των προϊόντων.

Οπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης φορτηγού και μέλος της διοίκησης του τοπικού σωματείου, Ζήσης Ντελόπουλος, από χθες, ο κλάδος ξεκίνησε… μαραθώνιο αποστολής e-mail και fax στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ο κλάδος, ενημερώνοντας ότι οι μεταφορές των προϊόντων θα γίνονται τοις μετρητοίς και μάλιστα με προπληρωμή. «Το περίεργο είναι ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αντιδράσεις. Αλλωστε εμείς αυτό που θέλουμε να διασφαλίσουμε είναι να γεμίσουμε πετρέλαιο και να πληρώσουμε διόδια. Το κέρδος μας είναι μόλις 12%», επεσήμανε ο κ. Ντελόπουλος.

Υπενθυμίζεται ότι κατά μέσο όρο, το ρεζερβουάρ των φορτηγών παίρνει περίπου 600 λίτρα πετρέλαιο επί 1,30 ευρώ ανά λίτρο, χρειάζονται περίπου 800 ευρώ για να φουλάρουν και να εκτελέσουν ένα δρομολόγιο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη για παράδειγμα. Την ίδια στιγμή τα διόδια για το ίδιο δρομολόγιο ανέρχονται στα 120 ευρώ.

Αυτή την περίοδο και δεδομένου του πολιτικού και οικονομικού σκηνικού όπως διαμορφώθηκε, τον κλάδο των μεταφορών κρατούν «ζωντανό» τα τρόφιμα, νερά και αναψυκτικά. Στους υπόλοιπους κλάδους η μεταφορά προϊόντων έχει «παγώσει» εν μέσω καλοκαιριού, με εξαίρεση κάποια containers για εξαγωγές.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου