ΤΟΠΙΚΑ

Φόβος για τα εφάπαξ των Λιμενεργατών

φόβος-για-τα-εφάπαξ-των-λιμενεργατών-503637

Η συνέλευση αποφάσισε την κατάργηση του ταμείου, με στόχο να πάρουν πίσω το αποθεματικό

Διάλυση του Κεφαλαίου Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών Λιμένος Βόλου αποφάσισε η Γενική Συνέλευση Λιμενεργατών Βόλου την περασμένη Δευτέρα, προκειμένου να πάρει πίσω το αποθεματικό ύψους 1,5 εκατ. ευρώ του ΚΑΦ, το οποίο μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου μεταφέρθηκε στο Δημόσιο.

Η ανασφάλεια, η αβεβαιότητα, ο φόβος για το μέλλον ώθησε τους λιμενεργάτες να αποφασίσουν ομόφωνα την κατάργηση του Ταμείου, λόγω αντιμετώπισης οικονομικών προβλημάτων.

«Η νομοθεσία επιτρέπει τη διάλυση των Κεφαλαίων. Αλλά Σωματεία έχουν ήδη προχωρήσει στην κατάργησή τους καθώς η εν λόγω δυνατότητα ισχύει με Νόμο εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο» εξήγησε ο πρόεδρος του Συλλόγου Λιμενεργατών Βόλου, Θωμάς Κρητικός.

Για τη διαδικασία, διευκρίνισε ότι η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης θα υποβληθεί υπόψη της Διοικούσας Επιτροπής του Ταμείου στο υπουργείο Ναυτιλίας, με σκοπό να βγει υπουργική απόφαση και να εκδοθεί ΦΕΚ.

«Η διάλυση του Κεφαλαίου Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών γίνεται λόγω οικονομικών προβλημάτων» είπε ο ίδιος διευκρινίζοντας ότι ο Σύλλογος έχει τη δέσμευση τόσο από την Τράπεζα της Ελλάδας, όπου ήταν κατατεθειμένα τα χρήματα, όσο και από το υπουργείο ότι οι αποζημιώσεις θα αποδοθούν στους δικαιούχους.

«Μας διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και τα χρήματα θα επιστραφούν, όταν ειδοποιήσουμε ότι τα χρειαζόμαστε» είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου Λιμενεργατών.

«Υπάρχει έντονος φόβος στους λιμενεργάτες για τον τρόπο αξιοποίησης των χρημάτων. Ωστόσο, η κείμενη νομοθεσία προβλέπει ότι με τη διάλυση του ΚΑΦ θα γίνει η κατανομή των χρημάτων ανάλογα με το εφάπαξ που ο κάθε λιμενεργάτης δικαιούται» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου περιελάμβανε στη λίστα με τους φορείς που θα μετέφεραν τα ταμειακά τους διαθέσιμα στην Τράπεζα της Ελλάδας και το ΚΑΦ Λιμενεργατών Βόλου.

Ο Σύλλογος Λιμενεργατών δεν είχε καμία ενημέρωση για τη μεταφορά των χρημάτων. Το κεφάλαιό του ήταν ούτως ή άλλως κατατεθειμένο στην Τράπεζα της Ελλάδας και αφορούσε στις αποζημιώσεις των λιμενεργατών που αποχωρούν σε συνταξιοδότηση. Να επισημανθεί ότι ο Σύλλογος μετράει 62 μέλη.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου