ΤΟΠΙΚΑ

Πήρε πίσω τη σύμβαση των 20 ημερών η πρυτανεία του Π.Θ.

πήρε-πίσω-τη-σύμβαση-των-20-ημερών-η-πρυτ-591288

Προσφέροντας σύμβαση ενός μήνα στις καθαρίστριες

Σύμβαση μεγαλύτερης διάρκειας κατά δέκα ημέρες, προσφέρει πλέον η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στις καθαρίστριες του ιδρύματος. Σήμερα, με τη λήξη της σύμβασής τους, πήρε πίσω την πρόταση υπογραφής σύμβασης 20 ημερών και πρότεινε την επέκταση της σύμβασης μέσω της Επιτροπής Ερευνών κατά ένα μήνα, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την ανάδειξη εργολάβου καθαριότητας.

Για την εργασία με το… σταγονόμετρο, οι καθαρίστριες του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, είχαν προχωρήσει πρόσφατα σε κινητοποιήσεις, την ίδια ώρα που η διοίκηση επιμένει ότι τα χέρια της είναι δεμένα και αναμένει το πολυνομοσχέδιο της Κυβέρνησης που θα της δώσει τη δυνατότητα υπογραφής νέων συμβάσεων.

Οι καθαρίστριες θα υπογράψουν τη μηνιαία σύμβαση, ζητούν όμως στο διάστημα αυτό του ενός μήνα, η πρυτανεία να έχει βρει λύση και να υπογράψει μαζί τους συμβάσεις αορίστου χρόνου και να εντάξει στα βαρέα – ανθυγιεινά το σύνολο των εργαζομένων στην υπηρεσία καθαριότητας.

Σε κάθε περίπτωση ζητούν να αποσυρθεί ο διαγωνισμός για την εργολαβία καθαριότητας και να σταματήσουν οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

«Το Σωματείο θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις για να υλοποιηθούν τα δικαία αιτήματά μας και να καλυφθούν οι σύγχρονες ανάγκες μας.

Οσον αφορά το περιβόητο πολυνομοσχέδιο που περιμένει η Πρυτανεία, να θυμίσουμε σε όλους τους εργαζόμενους ότι για το ζήτημα της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης πριν ένα μήνα στις δηλώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας τονίστηκε πως είναι θέμα ευρύτερης κυβερνητικής πολιτικής, ότι στους επόμενους τέσσερις μήνες σε σχέση με χρηματοδοτήσεις και νέους πόρους τα περιθώρια είναι «στενά» και δεν είναι δυνατό να προστεθούν πολλοί πόροι στην εκπαίδευση και την έρευνα, παρόλο που θεωρούνται από την κυβέρνηση «επενδύσεις παραγωγικές. Υπάρχει ένας τρέχων προϋπολογισμός και στα πλαίσιά του κινούμαστε», αναφέρεται σε ανακοίνωσή τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου