ΤΟΠΙΚΑ

Σύστημα ασφάλειας στο λιμάνι

σύστημα-ασφάλειας-στο-λιμάνι-638202

Υπογράφεται η σύμβαση για τον κώδικα ISPS ~ Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο, μετά από οκτώ χρόνια διεκδίκησης

Υπογράφεται την Παρασκευή η σύμβαση για την εγκατάσταση και λειτουργία ολοκληρωμένου συστήματος ασφάλειας Λιμένα Βόλου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS, του διεθνούς, δηλαδή, κώδικα για την ασφάλεια των Πλοίων και των Λιμενικών Εγκαταστάσεων.

Μετά από οχτώ χρόνια διεκδίκησης, το έργο μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης μετά την έγκριση της σύμβασης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας πριν από μία εβδομάδα.

Το έργο, προϋπολογισμού 1.195.191 ευρώ, όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΛΒ Γιάννης Πρίγκος, χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Ενδεικτικά το έργο αποτελείται από:

• Φυλάκιο Κεντρικής Πύλης / Κέντρο Ελέγχου Ασφάλειας (ΚΕΑ).
• Φυλάκιο Προβλήτα Νο 3.
• Σύστημα επιτήρησης με κάμερες, συστήματα επικοινωνίας με φυλάκια
• Ηλεκτρικούς μηχανισμούς ελέγχου πρόσβασης
• Ανιχνευτή μεταλλικών αντικειμένων
• Περιφράξεις, θύρες εισόδου-εξόδου οχημάτων
• Υπερυψωμένη πλατφόρμα ελέγχου Φ/Γ οχημάτων
• Προκατασκευασμένα στηθαία σκυροδέματος τύπου JERSEY
• Ηλεκτρολογικό εξοπλισμό – κόμβοι διανομής – καλωδιώσεις.

Το έργο δημιουργεί φυσικές και ηλεκτρονικές συνθήκες ασφαλείας όπως ορίζονται από τους διεθνείς, ευρωπαϊκούς και εθνικούς κανόνες ασφαλείας και ειδικότερα του Κανονισμού (ΕΚ) 725/2004 (L129/6 της 29.4.2004) και της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2005/65 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (L310 της 25.11.2005) για την ενίσχυση της ασφάλειας των πλοίων, των λιμενικών εγκαταστάσεων και των λιμένων καθώς και του Ν 3622/07 «Ενίσχυση της ασφάλειας πλοίων, λιμενικών εγκαταστάσεων και λιμένων και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 281 Α’/20-12-2007). Αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίησή του είναι η βελτίωση των συνθηκών ασφάλειας εντός της περιμέτρου του Λιμένα Βόλου καθώς και η βελτίωση της εξυπηρέτησης των συναλλασσόμενων με το λιμάνι και αυτοματοποίηση σχετικών διαδικασιών με την ηλεκτρονικοποίησή τους. Σημειώνεται ότι ο ΦΠΑ του έργου βαρύνει τον ΟΛΒ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου