ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Τα Spyrou Hotels γιορτάζουν 40 χρόνια στη Σκόπελο

τα-spyrou-hotels-γιορτάζουν-40-χρόνια-στη-σκόπελο-815458

Τα 40 χρόνια από την ίδρυσή του στη Σκόπελο γιόρτασε ο Ομιλος Σπύρου μέσα από μία σειρά εκδηλώσεων. Ξεκινώντας με ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο το 1978, ο Όμιλος έχει πλέον εξελιχθεί στη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Σκοπέλου με τέσσερις ξενοδοχειακές μονάδες και δραστηριοποιείται και σε μια σειρά από άλλους κλάδους. Πρόσφατα προχώρησε στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με τη μετονομασία του ξενοδοχειακού και τουριστικού σκέλους σε «Spyrou Skopelos Experience».

Ο επανασχεδιασμός αυτός σχετίζεται με την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου σε νέους τομείς. Στόχο αποτελεί η ολοκληρωμένη και καλά οργανωμένη εμπειρία διακοπών για τον ταξιδιώτη από κάθε γωνιά της γης. Η «Spyrou Skopelos Experience» έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις οργανωμένες και πεντακάθαρες παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού. Επιπρόσθετα, η επιτυχημένη δραστηριοποίηση του Ομίλου στον εμπορικό κλάδο τα τελευταία έξι χρόνια με τη δημιουργία του Best Shop Skopelos, οδήγησε στην επέκταση των εργασιών με τα πρόσφατα εγκαίνια του Best Shop στη Σκιάθο.

Τα πρώτα βήματα ενός μικρού οικογενειακού ξενοδοχείου το 1978

«Από την ανάπτυξη της εταιρείας και τη σταδιακή εδραίωσή της ως μεγαλύτερου εργοδότη της Σκοπέλου, προκύπτει μία αυξημένη ευθύνη για τον Όμιλό μας να στηρίξουμε τον τόπο, χάρη στον οποίο τα ξενοδοχεία μας είχαν μία τόσο επιτυχημένη πορεία», τόνισε ο κ. Βασίλης Σπύρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου. «Έτσι ενθαρρύνουμε τους νέους της Σκοπέλου να στραφούν επαγγελματικά προς τον τουρισμό και να σταδιοδρομήσουν στα ξενοδοχεία μας, ενώ στο μέτρο του δυνατού χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα στις επιχειρήσεις μας», πρόσθεσε.

Με αφορμή τα 40 χρόνια λειτουργίας του, o Όμιλος Σπύρου πραγματοποίησε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία του νησιού με σκοπό να αναδείξει τη Σκόπελο ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με παράδοση, μοναδική φύση, πλούσια γαστρονομία και ποιοτικά καταλύματα.

Σήμερα αποτελούν τη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα του νησιού

Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με τη συνέντευξη Τύπου παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου με χορηγούς την Hellenic Seawaysκαι το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του «Ορφέα». Μετά τη συνέντευξη Τύπου τοπικοί παραγωγοί ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν.

Τα Spyrou Hotels συμμετέχουν στην τουριστική προβολή του νησιού ως του προορισμού όπου έγιναν τα γυρίσματα του Mamma Mia

«Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν, όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου», δήλωσε ο κύριος Γιώργος Μιχάλης, γενικός διευθυντής του Ομίλου. «Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί», είπε.

Η ομάδα συνεργατών της Αθήνας

Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου