ΣΠΟΡΑΔΕΣ

«Ασύμφορη η γραμμή Θεσσαλονίκης -Β. Σποράδων»

ασύμφορη-η-γραμμή-θεσσαλονίκης-β-σπο-136880

Στην σωστή κατεύθυνση βρίσκονται οι πρόσφατες πρωτοβουλίες, για οικονομική στήριξη της γραμμής Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων, που αναλαμβάνονται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Hellenic Seaways, τονίζοντας, επίσης, ότι «είναι σε εγρήγορση, παρακολουθώντας τις εξελίξεις».

Στην ίδια ανακοίνωση, η εταιρία αναλύει τους λόγους για τους οποίος αποσύρει από την συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή το Flying Cat 4, ενώ διευκρινίζει ότι είναι η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που την τελευταία δεκαπενταετία και συγκεκριμένα τα έτη 2004, 2005, 2006 και 2009 επιχείρησε με ταχύπλοο πλοίο την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες. Παράλληλα, κατέβαλλε για ακόμη μια φορά την προσπάθεια, δρομολογώντας το πλοίο της Flying Cat 4 την θερινή περίοδο του 2016 και παρόλο που τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, συνέχισε την προσπάθεια και το 2017 συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατέγραψε θετικό πρόσημο, σύμφωνα με την εταιρεία, καθιστώντας ασύμφορη οικονομικά την συνέχιση του εγχειρήματος.

«Η HELLENIC SEAWAYS δεν εγκατέλειψε τη γραμμή, γιατί δεν ήταν μια γραμμή η οποία της ανήκε. Κατέβαλε επί δύο συναπτά έτη μεγάλη προσπάθεια για την σύνδεση αναλαμβάνοντας μόνο αυτή τον οικονομικό κίνδυνο» υπογραμμίζεται στην ίδια ανακοίνωση.

Με το τέλος της δεύτερης χρονιάς και δεδομένων των αποτελεσμάτων, η εταιρία αποφάσισε πως δεν ήταν πλέον εφικτό να συνεχίσει τη δρομολόγηση και εγκαίρως, όπως ορίζει ο νόμος, ήταν γνωστό από το 2017 ότι το πλοίο της Flying Cat 4 είχε ήδη δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου