ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Κερδίζουν τις εντυπώσεις τα προϊόντα της Σκοπέλου

κερδίζουν-τις-εντυπώσεις-τα-προϊόντα-647740

Δυναμικό «παρών» έδωσε η Σκόπελος στη διεθνή τουριστική έκθεση «PHILOXENIA» που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στη Θεσσαλονίκη, με εφόδια τα τοπικά προϊόντα και έντυπο για τις φυσικές ομορφιές του νησιού.

Το νησί «φιλοξενήθηκε» στο περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών, των τουριστικών πρακτόρων, αλλά και υψηλών προσκεκλημένων της Philoxenia.

Δίνοντας το δυναμικό της στίγμα, η Σκόπελος, πρωταγωνίστησε στην έκθεση, το περασμένο Σάββατο και την Κυριακή διοργανώνοντας διαγωνισμούς σε συνεργασία με το Focus fm, παρέχοντας την ευκαιρία στους ακροατές του να κερδίσουν διήμερες διακοπές στη Σκόπελο, προσφορά της Ενωσης Ξενοδόχων, της ΑΝΕΣ και του Συλλόγου Επαγγελματιών Γλώσσας Λουτρακίου.

Το νησί εκπροσώπησαν η αντιδήμαρχος Αθηνά Ντάκη και η πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαίρη Διαμάντη, η οποία ήρθε σε επαφή με διεθνούς εμβέλειας τουριστικούς πράκτορες, που έδειξαν ενδιαφέρον για το νησί.

Τις εντυπώσεις έκλεψαν και τα προϊόντα της Σκοπέλου, τα δαμάσκηνα, το μέλι, το λάδι και σαπούνια που υπήρχαν στο χώρο, καθώς και τα υπέροχα αμυγδαλωτά του Γυναικείου Συνεταιρισμού Γλώσσας.

«Συμμετείχαμε στην έκθεση, προκειμένου να δώσει η Σκόπελος το στίγμα της στο χώρο της τουριστικής αγοράς και τα μηνύματα που λάβαμε, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά»,, όπως υπογράμμισε η κ. Ντάκη, επισημαίνοντας, παράλληλα, ότι θα συνεχιστούν με αμείωτους ρυθμούς και στοχευμένες δράσεις, για την προβολή του νησιού σε διεθνές επίπεδο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου